  • Data: 2016-11-19 22:21:51
    Temat: tv sat bez opłat
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy posiadanie anteny satelitarnej oraz telewizora z tunerami DVB T i S
    pozwoli mi na odbieranie programów telewizji Polskiej, jak TV1 i inne,
    które odbiera się z anteny naziemnej?
    Skoro płace abonament radiowo telewizyjny, to wydaje mi się, że nie jest
    ważne jaką anteną te programy odbieram.
    Zdaje się, że uprzywilejowane w dostępie niekodowanym są: INFO, TRWAM i
    Polonia.

    Czy gniazdo CI pozwala na korzystanie z odkodowywania programów
    zakodowanych przez dowolnego dostawcę?

    Pozdrawiam Krycha.