  • 1. Data: 2003-05-19 13:30:23
    Temat: upload
    Od: "Krzysztof Wrzeszcz" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    korzystam z łącza radiowego w Chorzowie 64kbps download działa bez problemu
    na max, natomiast upload do około 5kbps i mam kłopot przy wysyłaniu
    wiadomości z załącznikami z OE6. Pojawia się komunikat o przekroczeniu czasu
    60 sek. Dodam iż w tym samym czasie nic nie ściągam tylko wysyłam.
    Testowałem to już z różnych kont pocztowych wp, onet, hoga i efekt ten sam.
    System WinMillenium oraz ZoneAlarmPro (może jakieś ustawienia tego
    programu?).
    Czy dostawca internetu może przycinać upload?

    --

    ()_() Krzysztof Wrzeszcz
    (oo) isdn uus1 0fabix1919
    > o< sun1cancer45 asc17pisces45 http://trine2000.republika.pl

    8< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    NIE WAŻNE, CZY DOTYKA NAS ZŁO CZY
    DOBRO, CENNE JEST TO CZEGO NAS UCZY

  • 2. Data: 2003-05-20 12:04:30
    Temat: Re: upload
    Od: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Krzysztof Wrzeszcz naskrobał na ścianie:

> [...]
    > (może jakieś ustawienia tego programu?).
    > Czy dostawca internetu może przycinać upload?

    Mialem podobnie na swoim radiu.
    Problem tkwil w niskiej jakosci polaczenia. Zmienilismy anteny na lepsze i
    jakos polaczenia skoczyla o 20%.
    Teraz jest wszystko ok.
    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 3. Data: 2003-05-21 14:16:26
    Od: "Wojtek" <r...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wrzeszcz" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ba03o4$h47$1@news.onet.pl...
> [...]
    > programu?).
    > Czy dostawca internetu może przycinać upload?
    a moze sobie kupil Neostrade/DLS i bawi sie w ISP? ;-)

    pzdr