  • 1. Data: 2003-05-19 13:31:27
    Temat: Propozycja: pl.internet.polip.niemoderowana
    Od: futszaK <f...@p...irc.pl>

    Nazwa grupy: pl.internet.polip.niemoderowana

    Krotki opis: Problemy polskiego Internetu - grupa niemoderowana

    Moderowana: NIE

    Opis:
    Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
    jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
    kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
    zarzadzaniem domenami. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach
    Internetu
    na swiecie.

    Grupa ta w swoim zalozeniu jak i w nazwie jest nimoderowana. Tych
    ktorym
    to sie nie podoba zapraszam na pl.internet.polip.

    Zabronione jest wysylanie binariow, spamu. Dyskusje nie zwiazane
    z tematem grupy sa niewskazane jesli by nie powiedziec zabronione. Nie
    jest to miejsce na ogloszenia stron ani reklamy dostawcow uslug
    internetowych. Wyjatkowo dopuszczalne sa pojedyncze
    ogloszenia nowych uslug publicznych dostepnych w polskim Internecie,
    jednak powtarzajace sie ogloszenia dotyczace tego samego zagadnienia,
    beda traktowane jako spam.

    Uzasadnienie:
    Jest to kontynuacja grupy pl.internet.polip ktora poprzez zmiany
    statusu
    z niemoderowanej na moderowana stala sie grupa martwa, a tymczasem
    pojawiajace sie problemy polskiego Internetu sa niekiedy na tyle
    zywotne ze
    wymagaja prowadzenia intensywnych dyskusji co przy moderowaniu grupy
    staje
    sie utrudnione, a czasem niemozliwe.
    Istnienie alt.pl.internet.polip nie rozwiazuje problemu istnienia
    takiej grupy, poniewaz
    plt.pl.* jest poza hierarchia pl.* co bardzo ogranicza krag
    potencjalnych uczestnikow grupy.

    Autor propozycji: m...@r...pl (Tomasz Kruk)

    Ogloszenie:
    pl.news.nowe-grupy
    pl.announce.newgroups
    pl.internet.polip
    pl.comp.networking
    alt.pl.internet.polip

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 2. Data: 2003-05-21 07:08:29
    Temat: Re: Propozycja: pl.internet.polip.niemoderowana
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin śpi a futszaK wrote:

    > Nazwa grupy: pl.internet.polip.niemoderowana
    > Krotki opis: Problemy polskiego Internetu - grupa niemoderowana
    > Moderowana: NIE

    No to polipek zatooczy(ł) kółeczko.

    Ja tam jestem za, byle nie karmić tu jak onegdaj zbytnio trolli ;)))

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 3. Data: 2003-05-22 11:52:33
    Od: "tm" <e...@p...fm>

    "futszaK" <f...@p...irc.pl> wrote in message
    > Nazwa grupy: pl.internet.polip.niemoderowana
    >
    > Krotki opis: Problemy polskiego Internetu - grupa niemoderowana

    [ - ]

    Ja mam propozycje, zeby ta grupa wrocila do swojego pierwotnego stanu, bo
    ktos ze wzgledu na swoje "widzimisie" wprowadzil tu moderowanie, a juz dawno
    przestalo mnie to bawic. Najpierw wprowadzil moderowanie bez zasiegniecia
    opinii piszacych, a pozniej zrobil glosowanie czy ma zdjac moderacje :).

    Tom

    p.s.

    Moja propozycja "na czasie": sejm niech przeglosuje za nas wstapienie do UE,
    a za rok zrobimy referendum, czy chcemy z UE wyjsc i jesli bedzie 50% za
    wyjsciem, to.....wychodzimy ;).

  • 4. Data: 2003-05-22 13:54:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    tm <e...@p...fm> wrote:

    > Ja mam propozycje, zeby ta grupa wrocila do swojego pierwotnego stanu, bo
    > ktos ze wzgledu na swoje "widzimisie" wprowadzil tu moderowanie, a juz dawno

    Tym 'ktosiem' był właściciel tej hierarchii. Jego prawo. Poza tym kłania się
    archiwum.

    > przestalo mnie to bawic. Najpierw wprowadzil moderowanie bez zasiegniecia

    Cóż. Cieszymy się, że 'Ciebie to nie bawi'.

    > opinii piszacych, a pozniej zrobil glosowanie czy ma zdjac moderacje :).

    Jak zwykle wyciągasz błędne wnioski. Wszystkie. I mylisz osoby.

    A w ogóle, to FUT we właściwe miejsce.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-05-22 13:55:12
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "tm" <e...@p...fm> wrote:

> [...]
    >opinii piszacych, a pozniej zrobil glosowanie czy ma zdjac moderacje :).

    Ale doceń to, że przepuszcza Twoje głupie wypowiedzi. Ja bym nie przepuścił
    :->
    --
    Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

  • 6. Data: 2003-05-22 15:22:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ale doceń to, że przepuszcza Twoje głupie wypowiedzi. Ja bym nie
    przepuścił

    Ja tam nie wiem co w jego propozycji powrotu do stanu
    poprzedniego widzisz głupiego.
    IMO jest to warte rozważenia - moderatorzy sobie pewnie
    chętnie odpoczną albo zajmą ciekawszymi sprawami a sama
    grupa będzie mieć szansę na ożywienie.

    Pix

  • 7. Data: 2003-05-22 16:31:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > IMO jest to warte rozważenia - moderatorzy sobie pewnie
    > chętnie odpoczną albo zajmą ciekawszymi sprawami a sama
    > grupa będzie mieć szansę na ożywienie.

    Nie zauważyłem jakoś 'stagnacji' ostatnimi czasy. No ale ja jestem
    stronniczy. Chociaż mailbox nie kłamie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-05-22 16:31:41
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >IMO jest to warte rozważenia - moderatorzy sobie pewnie
    >chętnie odpoczną albo zajmą ciekawszymi sprawami a sama
    >grupa będzie mieć szansę na ożywienie.

    Co rozumiesz przez "ożywienie"? Bicie piany o niczym albo wysyłanie
    kilometrowych wyników traceroute?

  • 9. Data: 2003-05-23 01:39:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Co rozumiesz przez "ożywienie"? Bicie piany o niczym albo wysyłanie
    > kilometrowych wyników traceroute?

    To odpowiem na oba posty.
    Grupy niemoderowane cechują się większą naturalną dynamiką,
    co mozna łatwo sprawdzić zaglądając na którąkolwiek z nich
    (oczywiście z tych bardziej popularnych, bo o nich mówię).

    Tymczasem moderacja "człowiecza" wprowadza nieuknione
    opóźnienia i przestoje - jest to niejako wpisane w sam "system"
    i na pewno nie sprzyja ożywionym dyskusjom.
    Trudno również od jakiegokolwiek moderatora wymagać ślęczenia
    nad grupą dzień w dzień przez 24 godziny na dobę.
    Efektem jest przerwa w godzinach wieczorno-nocnych i często w dniach
    świątecznych co od razu wycina całą gupę potencjalnych dyskutantów,
    którzy z różnych względów nie mogą sobie pozwolić na uczestnictwo
    w czasie pracy.
    Wydaje mi się, że to wszystko powoduje zniechęcenie sporej liczby
    osób, które najzwyczajniej rezygnują z dyskusji na forum polipa, a on sam
    zyskuje jednak powoli opinię grupy coraz bardziej niemrawej.

    Pix

  • 10. Data: 2003-05-23 12:13:37
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Szymon Sokół na pl.internet.polip:

    > Ale doceń to, że przepuszcza Twoje głupie wypowiedzi. Ja bym nie przepuścił
    >:->

    Kolejny argument przeciw moderacji ;-)