  • 1. Data: 2010-11-09 15:23:21
    Temat: usunięci rejestracji z szyby
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    Witam
    Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć
    Waldek

  • 2. Data: 2010-11-09 15:27:42
    Temat: Re: usunięci rejestracji z szyby
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek

    > Jak w temacie - jak to zrobiae najlepiej Próbowa?em sci?gn?ae recznie
    > zosta?o du?o - jak tego sie pozbyae Waldek

    Najpierw poślinić, a potem delikatnie zahaczać zębami i z wyczuciem
    pociągać aż do całkowitego odklejenia.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-09 15:36:49
    Temat: Re: usunieci rejestracji z szyby
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > begin Waldek

    > Najpierw poślinić, a potem delikatnie zahaczać zębami i z wyczuciem
    > pociągać aż do całkowitego odklejenia.
    w seacie byś tam głowy nie zmieścił.
    A jak nie wyjdzie,
    żyletka lub benzyna ekstrakcyjna + szmatka działa bankowo choć mozolnie,
    mirek

  • 4. Data: 2010-11-09 16:00:16
    Temat: Re: usuni?ci rejestracji z szyby
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 15:23, Waldek pisze:
    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobi? najlepiej
    > Pr?bowa?em sci?gn?? r?cznie zosta?o du?o - jak tego si? pozby?
    > Waldek

    Żyletka ale taka z metalową ramką z jednej ze stron, schodzi jak masło,
    później płyn do szyb i nie ma śladu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-11-09 16:28:56
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-09 15:23, Waldek pisze:
    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć
    > Waldek

    opalarka i schodzi aż miło, resztki kleju szmata +benzyna, należy
    pamiętać aby osłonić deskę a opalarki użyć od zewnątrz jak się nie da od
    środka.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-11-09 16:46:58
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć
    Jak jest jeszcze co złapać - choćby pincetą - do delikatnie suszarką
    podgrzać i skubać.
    A resztki Xylenem (tylko uwaga na tworzywa).

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-11-09 18:30:35
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Żyletką potniesz sobie palce. Przerabiałem temat tydzień temu. Do
    skrobania najlepsze jest ostrze skalpela chirurgicznego, dużego z
    półokrągłym ostrzem. Miejsce trzymania ostrza najlepiej owinąć
    sreberkiem w którym było ostrze. Najpierw podważasz kropkowany papier
    ochronny, który jest od strony kabiny i zrywasz go. Następnie skrobiesz
    skalpelem, nie przejmując się pozostającym klejem. Pozostały na szybie
    klej ścierasz szmatką z wodą, wodą z płynem lub płynem, to ścieranie
    "idzie" szybko, bo klej się rozpuszcza. Oporne grudki kleju zeskrobujesz
    skalpelem i kończysz robotę płynem.

    Z poważaniem
    MJ

  • 8. Data: 2010-11-09 18:35:24
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć

    Zwykłą skrobaczką do szkła.
    W 7-elementowy komplecie z nożem do tapet w bricomarche za 5zł.

  • 9. Data: 2010-11-09 18:39:59
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć

    Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie obejdzie
    sie bez wyciagniecia szyby !!!

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-11-09 19:12:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-09 16:28, krzysiek82 pisze:

    > opalarka i schodzi aż miło

    A jak ktoś nie ma, to na naklejki spokojnie wystarczy suszarka do włosów.
    Suszarką w miarę spokojnie można grzać od środka.