  • 1. Data: 2012-07-28 21:48:40
    Temat: volvo + piwo = trupy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/olsztyn/warmins
    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    http://tinyurl.com/ct9dqow

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-07-28 22:28:19
    Temat: Re: volvo + piwo = trupy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-28 21:48, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/olsztyn/warmins
    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    > http://tinyurl.com/ct9dqow

    Czy przy 0,26 promila można już mówić, że powodem wypadku rzeczywiście
    było piwo?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-07-28 22:43:46
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 21:48, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/olsztyn/warmins
    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    > http://tinyurl.com/ct9dqow

    Ale, że co (odnosząc się do tego co zamieściłes w temacie)? Że dowolna
    zawartość alkoholu (bo w sumie to nie wiadomo jaka ona była, gdyż
    dziennikarzyna nawet nie wie jakimi jednostkami się taką zawartość
    mierzy) w połączeniu z marką Volvo to śmierć? Bo tak jakoś Ci wyszło...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 4. Data: 2012-07-28 22:56:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-28 22:43, R2r pisze:
> [...]
    > dziennikarzyna nawet nie wie jakimi jednostkami się taką zawartość
    > mierzy) w połączeniu z marką Volvo to śmierć? Bo tak jakoś Ci wyszło...

    W tym konkretnym przypadku czy to piwo zawiniło, czy nie to nie będę
    się wypowiadał. Jak dla mnie to alkohol mógłby nie istnieć. Tej babki
    w ciąży i dzieciaka to szkoda. :( Wszyscy uczestnicy zdarzenia byli
    jednocześnie w niewłaściwym miejscu i tak wyszło.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2012-07-28 22:59:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 22:28:19 +0200, Liwiusz napisał(a):
    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    > Czy przy 0,26 promila można już mówić, że powodem wypadku rzeczywiście
    > było piwo?

    Przyczyna byla nadmierna predkosc !

    Dobrze byloby przesledzic dalsze losy sprawy, bo moze byc ciekawe ile go
    bedzie kosztowalo to piwo. I ciekaw jestem czy ktos nie pomylil promili z
    mg/l, co by dawalo 0.52 promila i "mamy cie".

    J.

  • 6. Data: 2012-07-28 23:07:30
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 22:56, megrims pisze:
> [...]
    > w ciąży i dzieciaka to szkoda. :( Wszyscy uczestnicy zdarzenia byli
    > jednocześnie w niewłaściwym miejscu i tak wyszło.

    Że ludzi szkoda to się akurat zgadzam, ale ja właśnie w kwestii co ma do
    tego Volvo + piwo...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2012-07-28 23:24:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 28 Jul 2012 22:28:19 +0200, Liwiusz wrote:

    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    > Czy przy 0,26 promila można już mówić, że powodem wypadku rzeczywiście
    > było piwo?

    Raczej pół piwa... strach się bać co by było po całym.

  • 8. Data: 2012-07-28 23:26:11
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 22:59, J.F. pisze:
    > [...] I ciekaw jestem czy ktos nie pomylil promili z
    > mg/l, co by dawalo 0.52 promila i "mamy cie".

    Przypuszczam, że wątpię. Czytaj wolniej. ;-)
    Wprawdzie dziennikarzyna nie odróżnia promili zawartości we krwi od mg/l
    w wydychanym powietrzu, ale z dalej jest: "Dawka alkoholu, którą
    stwierdzono w badaniu u kierowcy, czyli 0,2 promila, może wskazywać, że
    wypił on jedno piwo - podkreśliła. Dodała, że taka ilość kwalifikuje ten
    czyn jako wykroczenie polegające na tym iż kierowca "jechał po użyciu
    alkoholu""

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 9. Data: 2012-07-28 23:35:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.07.2012 15:48, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/olsztyn/warmins
    ko-mazurskie-kierowca-smiertelnie-potracil-,1,520235
    6,region-wiadomosc.html

    > http://tinyurl.com/ct9dqow

    Dzis ty robisz za trolla (chodzi mi o tytul)? 0,26 to niesamowity wynik,
    co nie? Cieszysz sie, ze mieszkasz w chorym kraju?

  • 10. Data: 2012-07-28 23:59:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-07-2012 23:35, neoniusz pisze:
    > Dzis ty robisz za trolla (chodzi mi o tytul)? 0,26 to niesamowity wynik,
    > co nie? Cieszysz sie, ze mieszkasz w chorym kraju?

    "Według policji nie zostanie mu jednak postawiony zarzut jazdy po
    pijanemu, gdyż dawka alkoholu w jego organizmie nie przekroczyła 0,5
    promila." Więc o co chodzi z tym chorym krajem?

    --
    Pozdr.