  • 1. Data: 2012-07-28 18:04:55
    Temat: Niemcy - jaka darmowa nawigacja (Android)
    Od: Jacek <s...@g...com>

    Jadę do Niemiec i przydałaby i się na 4 dni jakaś darmowa nawigacja do komórki HTC z
    systemem Android.
    Co byście polecali w tym temacie? Coś działającego oczywiście.
    TIA
    Jacek

  • 2. Data: 2012-07-28 18:09:09
    Temat: Re: Niemcy - jaka darmowa nawigacja (Android)
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2012-07-28 18:04, Jacek pisze:
> [...]
    z systemem Android.
    > Co byście polecali w tym temacie? Coś działającego oczywiście.

    google map?

    --
    sandman

  • 3. Data: 2012-07-28 18:15:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-28 18:09, sandman pisze:

    > google map?

    Roaming?

    Chyba, że ma tMobile. Tam podobno jest jakiś patent, że jak ma się
    w Polsce TMobile, to za roaming z sieci TMobile w Niemczech nie płaci
    się. Ale może nie dotyczy to transmisji danych, a jedynie rozmów.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-07-28 18:21:28
    Od: Jacek <s...@g...com>

    Dla uściślenia - nie chciałbym korzystać z internetu, bo mam tel w Plusie i za drogo
    by mnie wyszła transmisja danych.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-07-28 18:56:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.07.2012 18:04, Jacek pisze:
> [...]
    z systemem Android.
    > Co byście polecali w tym temacie? Coś działającego oczywiście.

    jak niema innych propozycji to masz:

    https://play.google.com/store/apps/developer?id=MapF
    actor

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-07-28 18:57:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Saturday, July 28, 2012, 6:04:55 PM, you wrote:

    > Jadę do Niemiec i przydałaby i się na 4 dni jakaś darmowa nawigacja
    > do komórki HTC z systemem Android.
    > Co byście polecali w tym temacie? Coś działającego oczywiście.

    Nawigacja Google? W czeskiej Pradze mi się sprawdziła rewelacyjnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-07-28 18:58:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Saturday, July 28, 2012, 6:15:44 PM, you wrote:

    > Roaming?

    3.57PLN/MB - da się znieść. Mi w Pradze 4MB dziennie starczalo.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-07-28 19:28:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 28 Jul 2012 09:04:55 -0700 (PDT),
    Jacek <s...@g...com> screamed:

    Osmand itp.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 19:28:27 user up 13243 days, 7:23, 1 user, load average: 0.01, 0.38, 0.97 ]

    My Father had a profound influence on me, he was a lunatic. -- Spike Milligan

  • 9. Data: 2012-07-28 19:29:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Saturday, July 28, 2012, 6:21:28 PM, you wrote:

    > Dla uściślenia - nie chciałbym korzystać z internetu, bo mam tel w
    > Plusie i za drogo by mnie wyszła transmisja danych.

    3.57PLN za MB to za drogo?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-07-28 20:37:03
    Od: Jacek <s...@g...com>

    Po prostu nie wiem ile taka nawigacja pobierze MB. Skoro mapa Niemiec ma 700 MB, to
    trochę mnie przestraszyła perspektywa rachunku na 2000 zł.
    Jacek