  • 1. Data: 2009-04-22 19:25:42
    Temat: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Cytując GSMOnline
    "Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci oprócz
    sieci Play i Cyfrowego Polsatu w ofertach Orange POP i Nowy Orange Go. Nowa
    stawka będzie automatycznie dostępna dla wszystkich obecnych oraz nowych
    klientów, którzy kupią dowolny starter.
    W Orange POP prócz stawki 29gr/min będą dostępne wszystkie dotychczasowe
    pakiety i usługi obniżające koszty połączeń w Orange (m.in. sms za 1gr i
    minuty za 20gr w pakietach). Taka sama stawka 0,29 gr/min będzie w jedynej
    na rynku taryfie malejącej Nowym Orange Go od doładowania za minimum 50 zł.
    Za kilka dni w Nowym Orange Go dostępne będą też darmowe minuty za
    doładowania do wszystkich sieci. Klienci NOG będą mogli korzystać z
    dodatkowych usług, dzięki którym można rozmawiać zupełnie za darmo w sieci
    Orange oraz z numerami stacjonarnymi (Wolny Weekend, Pogadaj Sobie)."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-22 22:55:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-22 21:25, Piotr pisze:

> [...]
    > stawka będzie automatycznie dostępna dla wszystkich obecnych oraz nowych

    Ale smsy, mmsy, internet itp po staremu? To bez rewelacji IMO

  • 3. Data: 2009-04-23 06:29:55
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowych usług, dzięki którym można rozmawiać zupełnie za darmo w sieci
    > Orange oraz z numerami stacjonarnymi (Wolny Weekend, Pogadaj Sobie)."

    jak do wszystkich przy 50 zł dołądowania będzie 29 groszy to ciekawe co
    zrobią z połączeniami do oranżady??
    teraz przy 50zł było 30 gr a przy 100 -> 20

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 4. Data: 2009-04-23 06:57:53
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Jak odsłuchuje *500,
    to lektor informuje że :
    NOG
    29 groszy do wszystkich
    od doładowania za 25 zł i więcej.

    Może podawane informacje
    nie są jeszcze ustablizowane
    a orange nie wie co robi ?

  • 5. Data: 2009-04-23 07:26:36
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    PlaMa pisze:

    > Ale smsy, mmsy, internet itp po staremu? To bez rewelacji IMO

    Z jednej strony - być może to nie rewolucja, jeśli chodzi o ceny. Ale z
    drugiej w pewnym sensie tak: Orange nie wprowadza nowej taryfy, tylko
    wprowadza niższe stawki dla wszystkich korzystających z bieżących taryf:
    to nie lada rewolucja (zważywszy fakt, że do tej pory sporo osób
    korzysta z taryf Max, Hit, Zrób to sam, Nowy Pop - wiedza o możliwości
    zmiany taryfy na tańszą nie jest w narodzie powszechna).

    Fresh wcale nie musi być tańsze dla kogoś, kto ma sporo znajomych w
    Orange (a takich osób jest wiele). Do Orange można dzwonić po 20gr, a
    SMSy wysyłać po 1gr. Wbrew obawom, Orange nie wprowadziło "płaskiej
    taryfy do wszystkich" - czyli też do własnej sieci. I tutaj mają
    przewagę nad Simplusem, gdzie trzeba wybrać: albo wszędzie 29gr, albo
    taniej do Plusa, ale drożej do innych sieci. Dodatkowo pozostawili
    dotychczasowe promocje: w Nowym Go jest Wolny Weekend, Pogadaj Sobie
    (1200 minut do wybranego numeru przez czas zależny od wielkości
    doładowania, nawet 2 miesiące), a prawdopodobnie już od początku maja
    wprowadzą dodatkowe darmowe minuty do wszystkich sieci za doładowanie
    konta (i wtedy już będzie taniej, niż w Play Fresh).

    Dla kogoś, kto nie chce doładowywać po 100zł (choćby tylko raz na 5
    miesięcy), a nie przeszkadzają mu pakiety, jest POP. Jeśli pozostawią
    Multipakiet (a na razie wszystko na to wskazuje), w standardzie minuta
    po 29gr do wszystkich, a pakiet za 6zł to SMSy po 1gr wymienne na minuty
    po 20gr do sieci i do stacjonarnych. Dla młodych osób, które nie są w
    stanie uzbierać "do skarbonki" 100zł na doładowanie i ładują po 5 czy
    25zł - w sam raz.

    Wcale nie jestem zaskoczony, że nie wydłużyli czasu ważności konta po
    doładowaniu: muszą uważać na przychody, a taka operacja spowodowałaby
    ich gwałtowny spadek. Play może sobie na to pozwolić, bo i tak nadal
    dokładają do interesu, a ważniejsze jest zbudowanie dużej bazy klientów
    (czas na "dojenie" jeszcze przyjdzie - pewnie po korzystnej sprzedaży
    operatora za kilka lat).

    Marek

  • 6. Data: 2009-04-23 07:36:34
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a mi w orange pop kasuje dzis po staremu :)

  • 7. Data: 2009-04-23 08:05:13
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz przy 50zł było 30 gr a przy 100 -> 20
    >

    > --
    > tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

    Według tego cennika www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_discover to
    dużej różnicy nie ma w stawkach do Orange i nastacjonarne chodz spodziewałem
    sie że stawki wewnątrz sieci i na stacjonarne będą jeszcze troche mniejsze.
    Dziwne że ceny za MMSa nie zmienili chociaż o 0.10 gr.

  • 8. Data: 2009-04-23 08:37:57
    Od: BearBag <c...@g...com>

    coz oferta moze zatrzymac u nich starszych i przywiazanych ale cala
    mlodziez i dzieci ktorym zalezy na dlugim okresie waznosci konta i co
    najwazniejsze jak najtanszych smsach bezpowrotnie w ciagu kilku
    tygodni odejdzie. Nie ma neta, nie ma tanich rozmow w sieci,
    doladowywac trzeba bardzo czesto. Nie ma nic na plus.

  • 9. Data: 2009-04-23 08:54:20
    Od: PRC <p...@o...pl>

    Ogolnie raczej nic ciekawego, a juz na pewno nic, co by usprawiedliwialo
    cala ta zabawe i zwloke z wprowadzeniem tej "nowej" oferty... Bo jak dla
    mnie, to tylko zmienila sie stawka za polaczenie do innych sieci (oprocz
    play i PC)

    Dalej zostal DROGI SMS za 18gr do innych sieci niz Orange, dalej nawet w
    NGO przy doladowaniu za 100zl 20gr w Orange...

    Kosmetyka, nie odpowiedz...
    Chyba im cos sie... jak "Lepiej później, ale dobrze" (cytat z bloga
    (niedo)rzecznika grupy tp - JW)
    I to "dobrze i pozno" polegalo tylko na zmianie ceny "do innych sieci
    niz Orange, Play, PC" to moze i POZNO to jest, ale czy dobrze?

    Mogli by choc zmniejszyc oplate za SMS poza siec, i ew w sieci minute...
    O darmowym numerze (nawet za abonament) nie wspomne...

    Bo "pogadaj sobie" daje mi 1200minut (ok, starczy) ale do wygadania w 2
    miesiace, przy doladowaniu za 100zl, ktore jest wazne 5 miesiecy, wiec
    chcac miec numer bezplatny ciagle, trzeba wydac 100zl na 2 m-ce

    Ogolnie jak zwykle Orznac, ale marketing zrobi swoje... jak zawsze...

  • 10. Data: 2009-04-23 09:30:11
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    tak w sumie to moge powiedziec że jestem usatysfakcjonowany nową taryfą -
    zasilając za 100 zł mam połączenia w przyzwoitej cenie - do orange gdzie
    głównie dzwonię mam taniej - jak na razie mi się podoba - głównie dlatego że
    nie ma włączania kodami i innych bajerów dziwnych w stylu abonament za
    opcje - minus spory - co pewnie odbije się jednak na ilości userów to czas
    wprowadzenia oferty - bardzo duży minus za to

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły