  • 1. Data: 2009-04-22 22:35:07
    Temat: Play Fresh - drobne refleksje
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    Witam :)

    Występuje u mnie i w "okolicy" transfer na Fresh. Szczerze mówiąc Play zrobił
    na mnie średnie wrażenie. Obraz operatora o niedoróbkach jeśli mogę tak
    określić kolokwialnie. A nie można przecież dawać żadnej taryfy ulgowej bo
    przeciesz jest to 4 duży operator i działa już w końcu jakiś czas. Na
    początku błędnie mi liczono opłaty za transfer, naprawiono, przeproszono jest
    ok. Kody sprawdzające różnie działają (info bezsensowne że sieć poza
    zasięgiem, zamiast w min to jest w zł), zgłoszone i nic. Raporty sms/mms
    średnio często nijak mają się z rzeczywistością, zgłoszone i nic.
    Powiadomienie że ktoś dzwonił gdy miałem tel offline przychodzą po kilku
    godzinach, zgłoszone i nic. Ogólnie pierdoły ale jakieś takie podstawowe, nie
    narzekam, wymagam? szczerze, tak, ogólnie taka refleksja. U Was też jakieś
    niedoróbki?

    PS. Jestem pod zasięgiem od raczej początku, w Play to pierwsze doznania,
    może w abonamencie jest lepiej, chociaż ponoć większą "troską" objęci są
    klienci prepaid. Kiedyś bardzo dawno Era, IMO, wyróżniała się obsługa
    klienta, dla mnie naprawdę błyszczała. Play robi naprawdę średnie wrażenie
    (mniej profesjonalne?), jeansy codziennie w Play Zone, brak salonów głównych
    - (może się myślę), ogólne spoufalanie się w kontaktach z klientem i wiele
    innych. Może to celowa wizja.

    Pzdr, Piotr M

  • 2. Data: 2009-04-23 06:37:43
    Temat: Re: Play Fresh - drobne refleksje
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > PS. Jestem pod zasięgiem od raczej początku, w Play to pierwsze doznania,
    > może w abonamencie jest lepiej, chociaż ponoć większą "troską" objęci są
    > klienci prepaid.

    W Playu??? W zyciu. Nie mysl o zadnej trosce. Zero kompetencji. Totalna
    olewka. W innej sieci zostalem przyzwyczajony do innych standardow
    traktowania, i przy pierwszym kontakcie z play doznalem szoku.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-04-23 07:28:17
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]

    traktowanie klienta "po ziomalsku" i na "czesc" rzeczywiscie bywa bardzo
    irytujace

  • 4. Data: 2009-04-23 08:09:59
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > W Playu??? W zyciu.

    Przecież nie mogą wszyscy przejść do Play.
    Kto by wtedy nabijał minuty Play-owcom?

    Bolek

  • 5. Data: 2009-04-23 09:07:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ok. Kody sprawdzające różnie działają (info bezsensowne że sieć poza
    > zasięgiem, zamiast w min to jest w zł), zgłoszone i nic.

    "sieć poza zasięgiem" - jeśli tak jest to co tu bezsensownego? Ja nie miałem
    jeszcze takiego komunikatu
    "zamiast w min to jest w zł" - widocznie jesteś związany z oranżadą . Ja mam
    tiktaka
    i fresza - w momencie doladowania tych kart nie kupuję jednostek
    rozliczeniowych.
    Na koncie mam złotówki którymi dysponuję. Mogę kupić pakiet minut i wtedy
    pojawia się
    rozliczenie tego pakietu w minutach. Podsumowując - wolę widzieć główny stan
    konta w złotówkach
    i wiedzieć ile trzeba doładować konto żeby dokupić dany pakiet.

    Raporty sms/mms
    > średnio często nijak mają się z rzeczywistością, zgłoszone i nic.

    Nie wiem, nie korzystam.

> [...]
    > nie
    > narzekam, wymagam? szczerze, tak, ogólnie taka refleksja. U Was też jakieś

    W zasadzie w playu cały czas jestem online. W tiktaku zdarzają się
    opóźnienia w informacji
    że abonent jest już dostępny. IMHO - drobizg zupełnie nieupierdliwy.

> [...]
    > głównych
    > - (może się myślę), ogólne spoufalanie się w kontaktach z klientem i wiele

    Za salony i inne wodotryski trzeba płacić. Ja nie potrzebuję ładować w to
    kasy.
    Wystarczy, że płacę za marmury w ZUSie i to pod przymusem. Tu mam tańszego
    opa z tańszą obsługą ... z której wogóle nie korzystam to po co mam za to
    płacić?

    tl

  • 6. Data: 2009-04-23 09:49:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jingiel" news:gsopqh$krl$1@node1.news.atman.pl

    > W Playu??? W zyciu. Nie mysl o zadnej trosce. Zero kompetencji. Totalna
    > olewka. W innej sieci zostalem przyzwyczajony do innych standardow
    > traktowania, i przy pierwszym kontakcie z play doznalem szoku.

    Odnoszę podobne wrażenie. Może to wina pewnych standardów, które wyniosłem z
    domu, ale mnie osobiście razi jak ktoś kogo nie znam od progu wali do
    człowieka na "Ty". I ta "luzackość"... w kontaktach z klientem, no cóż może
    taki mają plan biznesowy a ja po prostu nie mieszczę się w ich "targecie".
    Stąd też siedzę sobie w Plusie - nie narzekam :)

  • 7. Data: 2009-04-23 10:10:06
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "milosh" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > traktowanie klienta "po ziomalsku" i na "czesc" rzeczywiscie bywa bardzo
    > irytujace

    a jak jest w heyah teraz?? kiedyś miałem starter s hejaha bo dorwałem numer
    który był dokładnie w formacie 888 XXXXX1 gdzie XXXXX to moje nazwisko :)
    tyle że nie można było wtedy przenosić numeru bo to były początki i
    zrezygnowałem z utrzymywania dodatkowego startera - i własnie wtedy
    dzwoniłem do BOK i na starcie hasło cześć Anka czego sobie życzysz czy jakoś
    tak - i trochę mnie to dziwiło :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 8. Data: 2009-04-23 10:20:53
    Od: "Piotr M " <h...@g...pl>

    tl napisał:

    > "sieć poza zasięgiem" - jeśli tak jest to co tu bezsensownego?

    Ano to, że będąc pod normalnym zasięgiem, mogąc wykonywać połączenia itd,
    nie mogę skorzystać nieraz z kodu sprawdzającego gdyż dostaje zamiast tego
    komunikat że nie możliwe bo sieć poza zasięgiem czy coś podobnego.

    > "zamiast w min to jest w zł" - widocznie jesteś związany z oranżadą .

    Nie no, konkretnie chodzi o to, że wbijajac *102 to w informacji o stanie
    dodatkowych minut bywało że po cyfrze był "zł" na końcu :) Działo to się u
    mojej rodziny a że to osoba mniej biegła w komórkomani to sprawiało to zamęt.

    > opóźnienia w informacji
    > że abonent jest już dostępny. IMHO - drobizg zupełnie nieupierdliwy.

    Nie że abonent jest już dostępny (notabene w Playu tego nie ma, chyba że się
    mylę, i właśnie z pomocą tu przychodzą raporty sms które właśnie nijak mają
    się z faktycznym czasem dostarczenia wiadomości, jeszcze oczekuje a już mam
    odpowiedz na smsa, a raport przychodzi np po godzinie, ale nie ma reguły).
    Także nie te powiadomienie a te co mówi nam że ktoś do nas dzwonił. W
    Simplusie włączam telefon i po kilku chwil sms "co się działo gdy mnie nie
    było". A tu zdarza się że dostaje powiadomienie że kilka godzin temu ktoś do
    mnie dzwonił (i to tylko w formie numeru, wrr, a jeszcze dodatkowo jest to
    flash i nie mogę nawet automatycznie wybrać tego numeru żeby zobaczyć czy to
    ktoś z książki). W sumie wyłączyłem to dziadostwo, mam pocztę i jak ktoś chce
    to się nagra, ale nie wszyscy to robią a i fajnie po prostu widzieć jaki był
    ruch :)

> [...]
    > opa z tańszą obsługą ... z której wogóle nie korzystam to po co mam za to

    I racja, może jesteś głownym targetem (myślę że ja właśnie też). A może po
    prostu to nie salony i wodotryski tylkonormalny standard obsługi. Ale taki to
    właśnie operator, co nie ma gdzie iść, bo nie ma placówki w której da się
    wszystko załatwić bo "nie mamy wglądu do Pana konta), trza dzwonić, a
    przecież to nie chodzi np o problemy z odkurzaczem. Ale tak jak mówisz, ważne
    że tanio ;)

    Pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-04-23 10:38:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ano to, że będąc pod normalnym zasięgiem, mogąc wykonywać połączenia itd,
    > nie mogę skorzystać nieraz z kodu sprawdzającego gdyż dostaje zamiast tego
    > komunikat że nie możliwe bo sieć poza zasięgiem czy coś podobnego.

    Przeciążenie sieci? Wtedy wycina zbędny ruch tak jak pakiety pingujące na
    serwerach?
    Ale to tylko domysły.

> [...]
    > dodatkowych minut bywało że po cyfrze był "zł" na końcu :) Działo to się u
    > mojej rodziny a że to osoba mniej biegła w komórkomani to sprawiało to

    Acha, nie aktywowałem tego bo numer mam do kontaktu z rodziną wewnątrz
    sieci.
    Powinno być w minutach. Poprawili?

> [...]
    > chce
    > to się nagra, ale nie wszyscy to robią a i fajnie po prostu widzieć jaki

    Cóż, jest mi to zbędne. Ludziom biorącym udział w spotkaniach, konferencjach
    niezbędne.
    Może poprawią ...

> [...]
    > wszystko załatwić bo "nie mamy wglądu do Pana konta), trza dzwonić, a
    > przecież to nie chodzi np o problemy z odkurzaczem. Ale tak jak mówisz,

    Co do braku "salonów" - w zasadzie kiedyś składałem pisemną reklamację play
    online w
    germanosie. Mieli dostęp do konta, zarejestrowali mojego sima więc za bardzo
    nie wiem
    o co Ci chodzi. Reklamowałem wycinanie ruchu voip. Nie wiecie czy to
    poprawili?
    Nie mam potrzeby doładowania onlajna :)

    tl

  • 10. Data: 2009-04-23 12:18:42
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 11:49, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > taki mają plan biznesowy a ja po prostu nie mieszczę się w ich "targecie".
    > Stąd też siedzę sobie w Plusie - nie narzekam :)

    hmm... wtedy łatwo jest za tym ukryć te różne niedoróbki: "faaacet,
    wyluzuj się!"

    ;)