  • 1. Data: 2009-04-23 09:34:12
    Temat: Orange i dostep do internetu
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam serdecznie.

    W najblizszym czasie będę odcięty od internetu (na terenie Polski),
    ale jest dostępna sieć komórkowa (przez tydzień...).
    Obecnie jestem abonentem Orange (ze standardowym abonamentem 50zł,
    bez żadnych udziwnień).

    Jak najtaniej w Orange + telefon komórkowy korzystać z internetu?
    - GPRS
    - niezbyt dużo przesyłanych danych (ssh + czasem mail).

    Jest jakaś ciekawa "możliwość" dla mnie na tydzień wykupić jakiś
    pakiet? A może już bardziej opłaca mi się kupić SIMa innej sieci
    komórkowej? Mam chyba nieużywany Heyah.

    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-04-23 11:06:09
    Temat: Re: Orange i dostep do internetu
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > - GPRS
    > - niezbyt dużo przesyłanych danych (ssh + czasem mail).

    Przejść na ten czas na Orange Free (OIDP sesemes o treści FREE na numer
    3033). Z tym że w OF ceny za połączenia głosowe znacznie *wyższe* niż w
    innej ofercie Orange. Po wszystkim przejść w drugą stronę.

    > Jest jakaś ciekawa "możliwość" dla mnie na tydzień wykupić jakiś
    > pakiet? A może już bardziej opłaca mi się kupić SIMa innej sieci
    > komórkowej? Mam chyba nieużywany Heyah.

    Najpierw sprawdź czy H przewiduje ustawienia internetowe dla Twojego
    telefonu, bo z tym tematem to u nich różnie bywa.

    --
    ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
    Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz

  • 3. Data: 2009-04-23 11:10:30
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > numer 3033). Z tym że w OF ceny za połączenia głosowe znacznie
    > *wyższe* niż w innej ofercie Orange. Po wszystkim przejść w drugą

    Sorry, przeoczyłem że masz abo. OF to taryfa prepaidowa.

  • 4. Data: 2009-04-23 11:28:09
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    > Sorry, przeoczyłem że masz abo. OF to taryfa prepaidowa.

    Ryczałt na internet może sobie włączyć jako usługę w abonamencie.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/new_internet_fre
    e_phone?stamp=1240486048957

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 5. Data: 2009-04-23 12:28:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    hephalump pisze:

    > Ryczałt na internet może sobie włączyć jako usługę w abonamencie.
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/new_internet_fre
    e_phone?stamp=1240486048957

    Jeżeli będzie to w sumie mniej niż 150MB, można włączyć Orange Free
    e-mail za 30zł:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    omo?category=INTERNET_FREE_PROMO&articleId=2873392

    Ewentualnie, jako dostęp "awaryjny", pakiet Orange Free na jeden dzień
    (24 godziny dostępu za 5zł, limit 20MB):
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    omo?category=INTERNET_FREE_PROMO&articleId=2873391

    Ta ostatnia usługa jest o tyle ciekawsza, że może zacząć działać w
    dowolnym momencie, pakiet Orange Free e-mail oraz Orange Free w
    telefonie działają dopiero od początku nowego okresu rozliczeniowego po
    zamówieniu.

    Marek

  • 6. Data: 2009-04-24 09:20:41
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    MarekM pisze:

> [...]
    > dowolnym momencie, pakiet Orange Free e-mail oraz Orange Free w
    > telefonie działają dopiero od początku nowego okresu rozliczeniowego po

    Dzięki wielkie za pomoc, to dla mnie będzie idealne - nie mogę się
    jednak doszukać na stronie orange: jakie są ustawienia dla połączenia?
    (numer, login, hasło?).

  • 7. Data: 2009-04-24 09:36:26
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    DooMiniK pisze:

    > Dzięki wielkie za pomoc, to dla mnie będzie idealne - nie mogę się
    > jednak doszukać na stronie orange: jakie są ustawienia dla połączenia?
    > (numer, login, hasło?).

    Z pamięci:
    *99***1#
    apn: internet