  • 71. Data: 2012-07-05 18:19:36
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Jul 2012 17:29:12 +0200, marider <2...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej
    > zapadlej Polszy (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj
    > reaktora w Swierku)

    W Świerku robią farmaceutyki izotopowe, i to eksportowane za granicę, nie
    tylko badania.

    A w rozporządzeniu nie ma nic o "reaktorze jądrowym na dużą skalę", myślisz
    że uran w Świerku jest jakiś mniej radioaktywny przez to, że to reaktor
    badawczy? :-)

    Durne na maksa to było ściganie ludzi, którzy zbierali kamienie będące
    naturalnie występującą rudą uranu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 72. Data: 2012-07-05 19:46:18
    Temat: Re: w sprawie sikacza [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 18:19, Leszek Karlik pisze:

    > W Świerku robią farmaceutyki izotopowe, i to eksportowane za granicę, nie
    > tylko badania.

    To wiem, bylem tam 2 razy z kolem naukowym w ogolniaku i na studiach x
    lat temu. Fizyka fajna jest ino malo kto ja czai, wczoraj CERN
    oficjalnie oglosil znalezienie bozonu Higgsa np. czyli mamy nowy przelom
    w HEP ;)

    > A w rozporządzeniu nie ma nic o "reaktorze jądrowym na dużą skalę", myślisz
    > że uran w Świerku jest jakiś mniej radioaktywny przez to, że to reaktor
    > badawczy? :-)

    Bynajmniej. Za to mozna sie pochwalic ze to jeden z najnowoczesniejszych
    reaktorow w EU (chociaz tyle tego po wielu modernizacjach).

    > Durne na maksa to było ściganie ludzi, którzy zbierali kamienie będące
    > naturalnie występującą rudą uranu.

    Przymusowe roboty to za komuny wiezniowie polityczni odwalali w Kletnie
    wydobywajac ta rude wlasnie rekoma. Polecam wycieczke a i niedaleko jest
    Jaskinia Niedzwiedzia oraz fajna knajpa motocyklowa zeby bylo NT ;)

    http://www.kletno.pl/

    Pzdr
    PS: swoja droga to na Wiejskiej wiekszosc powinna sobie rzeczone badania
    porobic. Hehe.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 73. Data: 2012-07-05 20:34:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Jul 2012 19:46:18 +0200, marider <2...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Bynajmniej. Za to mozna sie pochwalic ze to jeden z najnowoczesniejszych
    > reaktorow w EU (chociaz tyle tego po wielu modernizacjach).

    Chwilowo. Ale nie mają kasy na opłacanie pracowników naukowych i będą
    musieli
    ogłosic upadłość jak ktoś z jakiegoś ministerstwa nie pomyśli nie podpisze
    jakiegoś papierka. :-\

    [...]
> [...]
    > wydobywajac ta rude wlasnie rekoma. Polecam wycieczke a i niedaleko jest
    > Jaskinia Niedzwiedzia oraz fajna knajpa motocyklowa zeby bylo NT ;)

    A może nawet podjadę w te wakacje, pogoda ładna. :-)

    > PS: swoja droga to na Wiejskiej wiekszosc powinna sobie rzeczone badania
    > porobic. Hehe.

    Rrright. Jak ktoś chce iść do polityki to raczej z definicji nie przejdzie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 74. Data: 2012-07-05 20:48:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-05 11:05, AZ pisze:

    > A ja mam nieodparte wrazenie, ze to zwykla zagrywka, zeby wyszlo, ze
    > wszyscy sa zli a z nim da sie normalnie porozmawiac. Tak czy siak
    > musial to zrobic bo 2 dni temu napisal do niego Atman

    Rozmawiamy o tym z Łowcą od weekendu. Jeśli jest nacisk z drugiej strony
    - tym lepiej. Info z dzisiaj mam takie że sprawa idzie do przodu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 75. Data: 2012-07-05 21:12:26
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 05.07.2012 20:48, Magic pisze:

    > Rozmawiamy o tym z Łowcą od weekendu. Jeśli jest nacisk z drugiej strony
    > - tym lepiej. Info z dzisiaj mam takie że sprawa idzie do przodu.

    i nic to nie da. Stanowisko atmana jest takie, że zlali wszystkie
    argumenty a jako warunek stawiają tylko umieszczenie informacji na
    portalu. A co ona da - wiadomo - nic sie nie zmieni.
    Skoro maja w dupie własny regulamin to ja ich tez mam w dupie. I cały
    ten smierdzący grajdoł tez.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 76. Data: 2012-07-05 22:38:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-05 20:34, Leszek Karlik pisze:

    > Rrright. Jak ktoś chce iść do polityki to raczej z definicji nie przejdzie.

    Nawet kawał jest:
    Dzwoni facet na Wiejską:

    -Chciałbym zostać posłem,co mam robić?
    -Pojebało pana?
    _Tak,a jeszcze jakieś wymagania?
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 77. Data: 2012-07-06 03:07:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 11:28, Lovtza pisze:

    > Stary, wiem co to jest i do czego to służy. Tyle, że zasad

    Na razie głupku skoncentruj się na delimiterze ... a potem,
    małymi kroczkami, może naprawimy to co rodzice spierdolili.

  • 78. Data: 2012-07-06 03:12:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:04, Lovtza pisze:

    > No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego
    > poziomu, to rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

    Mariuszku aka LOVTZA (to od preferencji seksualnych tatusia ?),
    delimiter popraw. Chyba takiego głupka ... tfu ... światłego
    człowieka to nie przerasta ? Czy się mylę ?

  • 79. Data: 2012-07-06 10:53:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-05 17:29:12 +0200, marider <2...@g...pl> said:

    > Masz racje, widac to chocby po coraz bardziej przyglupawych ustawach w
    > Sejmie. Tu jest swietny przyklad, pierwszy z rzedu:
    >
    > Rozporządzenie Ministra Zdrowia

    Piszesz o ustawach, a dajesz przykład rozporządzenia - nie bardzo chyba
    rozróżniasz te dwa akty prawne, co? Może więc nie masz kompetencji do
    oceny ich sensowności?

    > z dnia 29 września 2011 r. w sprawie badań psychiatrycznych i
    > psychologicznych osób wykonujących czynności mające istotne znaczenie
    > dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w
    > jednostce organizacyjnej wykonującej działalność związaną z narażeniem,
    > polegającą na rozruchu, eksploatacji lub likwidacji elektrowni jądrowej.

    Na licencje agenta ochrony strzegącego doniczek z palmami w biurowcu
    też trzeba mieć takie badania.

    > Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej
    > zapadlej Polszy (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj
    > reaktora w Swierku)

    Się szykują do budowy więc nie jest niczym dziwnym, że tworzone są
    przepisy wykonawcze z wyprzedzeniem. Faktycznie, lepiej jakby poczekali
    aż wybudują i wprowadzili coś takiego po pierwszym fakapie, święta
    racja.

    de Fresz

  • 80. Data: 2012-07-07 09:55:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Na razie głupku skoncentruj się na delimiterze ... a potem, małymi
    > kroczkami, może naprawimy to co rodzice spierdolili.

    Oho, kolejny kibord łorior. A Twój delimiter i podpis są gdzie ?