  • 1. Data: 2010-02-28 13:24:10
    Temat: wartosc energetyczna - ktos wie?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Moze ktos z grupowiczow pomoze...
    tej zimy do pieca z podajnikiem na ekogroszek i mial dorzucalem zyto...
    rachunek prosty
    ekogroszek 800 pln/tona
    zyto 250 pln/tona
    ale nie przyszlo mi do glowy sprawdzic zuzycia a i czesto mieszane bylo
    jedno z drugim
    chcialbym zrobic chociaz jakas teoretyczna wyliczanke
    z czym to porownac?
    z drewnem?
    z peletem?

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 2. Data: 2010-03-01 10:01:54
    Temat: Re: wartosc energetyczna - ktos wie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    > mieszane bylo jedno z drugim
    > chcialbym zrobic chociaz jakas teoretyczna wyliczanke

    Pojawiaja sie dane ze ma ok 15MJ/kg, czyli chyba porownywalnie z
    drewnem.

    Zytem palic, co za czasy..

    J.

  • 3. Data: 2010-03-01 10:33:46
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w
    >
    > Pojawiaja sie dane ze ma ok 15MJ/kg, czyli chyba porownywalnie z drewnem.
    >
    > Zytem palic, co za czasy..
    >
    > J.

    no wiesz...
    pszenica za droga... ;-)