  • 1. Data: 2009-04-26 19:16:49
    Temat: warzywa?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    to tak w temacie warzyw...
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Motocyklista-
    nie-zyje---auto-wyjechalo-z-podporzadkowanej,wid,110
    48243,wiadomosc.html

    ciekawe ze komentarz bliski 0 choc tym razem zdaje sie ze wina NIE była po
    stronie motocyklisty... ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych
    motocyklistów - warzyw

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 2. Data: 2009-04-26 19:27:54
    Temat: Re: warzywa?
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > motocyklistów - warzyw

    .. motocykista jechał ok 190 km

    DM

  • 3. Data: 2009-04-26 19:29:04
    Od: millo <m...@w...pl>

    Easy napisał:

    > ciekawe ze komentarz bliski 0 choc tym razem zdaje sie ze wina NIE była po
    > stronie motocyklisty... ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych
    > motocyklistów - warzyw

    Ciekawy też poziom komentarzy. Poniżej dna. Ale człowiek już tak ma: boi
    się nieznanego. Zwalczenie strachu wymaga włączenia myślenia, a z tym
    większość ma problem. Dlatego motocykliści stoją w jednym rządku z
    Żydami i cyklistami - odpowiedzialnymi za całe zło.

    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

  • 4. Data: 2009-04-26 19:37:56
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > .. motocykista jechał ok 190 km
    No, w dodatku na przednim kole.

    SPIERDALAJ!

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 5. Data: 2009-04-26 19:41:13
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Easy pisze:
> [...]
    >

    > ciekawe ze komentarz bliski 0 choc tym razem zdaje sie ze wina NIE była
    > po stronie motocyklisty... ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych

    Jak sie jedzie posiadaną od miesiąca CBR 900RR z prędkością 120
    km/h w miejscu w którym można 40, na drodze wśród zabudowań,
    wjazdów do posesji i skrzyżowań, to niestety jest wina
    motocyklisty. Facio w Polonezie trucku wyjechał bo nie miał szans
    dostrzec pędzący motocykl. To było niedaleko mnie, w miejscowości
    Bratian pod Nowym Miastem Lubawskiem. Znam dobrze miejsce i
    okoliczności tego wypadku więc raczej już nic nie mów Aniu bo
    kompletnie, ale to kompletnie nie masz racji.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 6. Data: 2009-04-26 19:41:51
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:

    > .. motocykista jechał ok 190 km

    no to kawałek drogi przejechał. Myslisz ze sie tym zmęczył?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-04-26 19:53:04
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 26 Apr 2009 21:16:49 +0200, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:

    [...]
    > ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych motocyklistów - warzyw

    A agencja się z tego plakatu akurat wycofała raczkiem:
    http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=32

    :-)))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 8. Data: 2009-04-26 19:57:16
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsce i okoliczności tego wypadku więc raczej już nic nie mów Aniu bo
    > kompletnie, ale to kompletnie nie masz racji.

    nie musze miec racji.
    Wyleczyłam sie z tego

    Ty znasz szczegóły ja nie. Wiem tyle ile przeczytałam... tam nie ma nic o
    tym co Ty napisałes.
    Nie, nie bronie motocyklisty - jesli masz racje, to nie ma czego.
    Bronie opisu. Bo z niego wynika ze to winny jest kierowca poloneza.
    Chodzi o to, ze artykuł w tej wersji przeszedł bez echa... załózmy ze
    motocyklista jechal w miare spokojnie ( bo jak powiedziałam czytajac tylko
    artykuł)... dlaczego po tym nie pojawiło sie milion komentarzy pod adresem
    puszek i takie tam.....

    bo to nie medialne zeby motocyklista miał racje?

    cycki opadaja

  • 9. Data: 2009-04-26 19:59:13
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > A agencja się z tego plakatu akurat wycofała raczkiem:

    ale z którego?

  • 10. Data: 2009-04-26 20:01:39
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > SPIERDALAJ!

    Nie warto. Ten koleś to na 99,9% ta sama osoba która spamuje np. na liście
    nurkowej. Leszczyk, ale się wpierdala w każdy wątek. Zwykły śmierdzący
    troll.
    Swoją drogą tam też defaultową odpowiedzią dla niego jest "spierdalaj,
    kolina" :)

    Kris
    XT600e - obecnie u lekarza