  • 1. Data: 2010-12-24 09:54:02
    Temat: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

  • 2. Data: 2010-12-24 10:01:15
    Temat: Odp: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: "f" <f...@c...gh>

  • 3. Data: 2010-12-24 10:10:32
    Temat: Re: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    > http://tnij.org/avensis_przed
    >
    > Po:
    > http://motoallegro.pl/toyota-avensis-2-0tdsl-alu-kli
    ma-po-oplatach-i13
    > 76932021.html
    >

    > Znajdź jedną różnicę :D

    Swoją drogą - że mu się to opłaca.

    Kupił za 3k euro, czyli circa 12k pln.
    Sprzedaje za 13,7k pln, czyli zarobek w tym 1700 pln. Wystawia fakturę
    na marżę, czyli jeszcze trzeba odjąć vat od tych 1700, zostanie
    raptem 1400 pln.
    Sam wyjazd po samochód wyjdzie ze 300 pln.

    50pln za cofnięcie licznika, sprzątnie, mycie...

    Na czysto zostanie może 1000 pln minus dochodowy.
    Zamrożona kasa, szukanie kupca, robienie fotek...
    Zawracanie dupy z takim interesem ;-)

    Chyba że tam się potargował i urwał cos z tych 3k euro.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-12-24 10:13:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    CUT_INZ wrote:
    > Przed:
> [...]

    Masz obowiazek powiadomic policje o tym przestepstwie, do dziela. Stop
    cwaniaczkom i roznym karczkom sprzedajacym wlasnie w ten sposob. Strzelam ze
    gosc to "kark" ale takich czesto na gieldach sie widuje.

  • 5. Data: 2010-12-24 10:16:16
    Od: "demo" <w...@r...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przed:
    > http://tnij.org/avensis_przed
    >
    > Po:
    > http://motoallegro.pl/toyota-avensis-2-0tdsl-alu-kli
    ma-po-oplatach-i1376932021.html

    czyli gdyby zamazał rejestrację to nic by nie wyszło :)?

  • 6. Data: 2010-12-24 10:21:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-24 09:54, CUT_INZ pisze:
    > Przed:
> [...]

    Chłop powiedział, że wie o tym ogłoszeniu w internecie i że kupił go z
    takim przebiegiem z jakim go wystawił. Ciekawe...

  • 7. Data: 2010-12-24 10:22:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-24 10:13, Papkin pisze:

    > Strzelam ze gosc to "kark" ale takich czesto na gieldach sie widuje.

    To nie kark, tylko starszy gość (z głosu).

  • 8. Data: 2010-12-24 10:33:38
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Filip KK wrote:

    > Chłop powiedział, że wie o tym ogłoszeniu w internecie i że
    > kupił go z takim przebiegiem z jakim go wystawił. Ciekawe...

    A co ma powiedzieć? "No miał 400 tysięcy, ale kto by kupił,
    skręciłem żeby przerobić jakiegoś frajera..."

    Z tym że te 400 tysięcy dla tego silnika niekoniecznie musi być
    czymś poważnym - 90 koni diesel, nie wysilony, nalata pewnie i z
    milion...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-12-24 11:46:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-24 10:33, Massai pisze:

    > Z tym że te 400 tysięcy dla tego silnika niekoniecznie musi być
    > czymś poważnym - 90 koni diesel, nie wysilony, nalata pewnie i z
    > milion...

    ... na podnośniku samochodowym.

  • 10. Data: 2010-12-24 11:51:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Chłop powiedział, że wie o tym ogłoszeniu w internecie i że kupił go z
    > takim przebiegiem z jakim go wystawił. Ciekawe...

    A co miał powiedzieć? ;)

    --
    ignorance is bliss