  • 1. Data: 2007-07-16 08:55:32
    Temat: whois.dns.pl
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    $ whois -h whois.dns.pl wp.pl
    connect: Połączenie odrzucone

    i tak od piatku (z roznych ip). Czy jest jakis inny 'darmowy' (bez
    logowania) whois dla domen .pl ?

    a.

  • 2. Data: 2007-07-16 10:22:44
    Temat: Re: whois.dns.pl
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Webowy interfejs dziala - http://www.dns.pl/cgi-bin/whois.pl

    --

    ship happens.

  • 3. Data: 2007-07-16 10:51:53
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Wemif pisze:
    > $ whois -h whois.dns.pl wp.pl
    > connect: Połączenie odrzucone
    >
    > i tak od piatku (z roznych ip). Czy jest jakis inny 'darmowy' (bez
    > logowania) whois dla domen .pl ?

    W nasku powiedzieli, ze wylaczyli i nie wlacza....

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 4. Data: 2007-07-16 11:01:49
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Wemif pisze:
    > $ whois -h whois.dns.pl wp.pl
    > connect: Połączenie odrzucone
    >
    > i tak od piatku (z roznych ip). Czy jest jakis inny 'darmowy' (bez
    > logowania) whois dla domen .pl ?

    No wiec dowiedzialem sie (napisze wiecej), ze:

    1. Wylaczyli
    2. Nie wlacza
    3. Nie powiedza mi czemu
    4. Jako partner wiem jak sie podlaczyc
    5. Nasza rozmowa DO NICZEGO NIE PROWADZI.

    Hail NASK!

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 5. Data: 2007-07-16 12:12:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > 1. Wylaczyli
    > 2. Nie wlacza
    > 3. Nie powiedza mi czemu

    W piatek, gdy sie to zaczelo, co ktores pytanie bylo odrzucane,
    czyli tak jakby nie wylaczyli tylko mieli awarie, dopiero po pewnym
    czasie zaczelo odrzucac wszystkie zapytania.

    a.

  • 6. Data: 2007-07-16 17:38:14
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > No wiec dowiedzialem sie (napisze wiecej), ze:
    >
    > 1. Wylaczyli
    > 2. Nie wlacza
    > 3. Nie powiedza mi czemu
    Super, znowu trafimy do rfc ignorants.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2007-07-16 19:18:41
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2007-07-16 13:01, Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    > 3. Nie powiedza mi czemu
    > 4. Jako partner wiem jak sie podlaczyc
    > 5. Nasza rozmowa DO NICZEGO NIE PROWADZI.

    Przepraszam, niech mi ktoś wytłumaczy jak czterolatkowi: jak to
    wyłączyli ??!! Obsługę domeny .pl też sobie kiedyś wyłączą i nie włączą
    i nie powiedzą czemu ?
    Niezwykle Aktywna Siatka Kretynów to w takim razie nader zasłużony epitet.

    --
    z.

  • 8. Data: 2007-07-16 19:24:35
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Super, znowu trafimy do rfc ignorants.

    rfc wymaga dostępu do whoisa dla po 43 porcie czy w ogóle dostępu do whoisa
    (takowy nadal jest via www) ?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2007-07-22 07:46:42
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    elmer radi radisson pisze:

    > Webowy interfejs dziala - http://www.dns.pl/cgi-bin/whois.pl

    albo niekoniecznie (w każdym razie dzisiaj):

    "Połączenie zostało zresetowane
    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony."

    Wojtek

  • 10. Data: 2007-07-22 08:26:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    crazy bejbi wrote:

    > albo niekoniecznie (w każdym razie dzisiaj):
    >
    > "Połączenie zostało zresetowane
    > Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony."

    ja mam komunikat "u mję ziała"

    --

    nie płacz cewka bo tu miejsca brak.