  • 1. Data: 2007-07-10 09:11:48
    Temat: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jest sens to brac do malej osiedlowki gdzie nie potrzeba bgp?
    pozdro
    spit

  • 2. Data: 2007-07-10 13:35:52
    Temat: Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 Jul 2007 11:11:48 +0200 I had a dream that spit <s...@N...gazeta.pl>
    wrote:
    >Jest sens to brac do malej osiedlowki gdzie nie potrzeba bgp?

    To daje 100 zł/Mbps, co przy łączu 20 Mbps (o ile nie jest na radiu),
    nie jest złą ofertą.
    Od kogo to, od TPSA?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2007-07-10 14:36:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > To daje 100 zł/Mbps, co przy łączu 20 Mbps (o ile nie jest na radiu),
    > nie jest złą ofertą.
    > Od kogo to, od TPSA?

    Biorac pod uwage ceny, pewnikiem tak - slyszalem rok temu o
    podobnych ofertach od TPSA (3000 za 30 Mbps). Ba,
    nawet z interesujaca oferta na dociagniecie wlokna w cenie.
    Chociaz to ostatnie akurat brzmialo dosyc kolorowo.

    --

    ship happens.

  • 4. Data: 2007-07-10 15:02:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. cenie instalacji, naturalnie.

    --

    ship happens.

  • 5. Data: 2007-07-10 21:19:55
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > .. cenie instalacji, naturalnie.

    pewnie przy lojalce na 2 lub 3 lata

  • 6. Data: 2007-07-10 22:00:51
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Grzegorz Janoszka napisał:

    > To daje 100 zł/Mbps, co przy łączu 20 Mbps (o ile nie jest na radiu),
    > nie jest złą ofertą.
    > Od kogo to, od TPSA?

    Tepsa. Niby fajnie, tylko, że to bez BGP, cyrograf na trzy lata i pewnikiem
    "indywidualnie niegocjowana" instalka 5-8k PLN.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 7. Data: 2007-07-11 08:22:46
    Od: m...@t...pl

    mysle ze mozesz wyndegocjowac ok 150 zeta za mbps w innyc firnmacyh
    typu atm,crowley - pytanie czy masz do nich dostep radiem albo
    swiat em, lub moze jakas inna firma które trudni sie reselleringiem
    aczy, ja mam acze od firmy która w asnie ma taki zlepek acz i jest
    lepij niz te firm osobno

  • 8. Data: 2007-07-11 10:11:31
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    m...@t...pl napisał(a):
> [...]
    > swiat em, lub moze jakas inna firma które trudni sie reselleringiem
    > aczy, ja mam acze od firmy która w asnie ma taki zlepek acz i jest

    ale on ma 20 Mbit za 2k
    to jest 100zł za 1 Mbit

    taniej nikt nie da przy tym wolumenie
    dodatkowo tp dojdzie światłem..

    jeśli nie potrzeba BGP to moim zdaniem świetne rozwiązanie

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2007-07-11 10:50:41
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    icek pisze:
    > ale on ma 20 Mbit za 2k
    > to jest 100zł za 1 Mbit
    >
    > taniej nikt nie da przy tym wolumenie
    > dodatkowo tp dojdzie światłem..
    >
    > jeśli nie potrzeba BGP to moim zdaniem świetne rozwiązanie

    ale maciek ma po radiu pare Mbit od firmy ktora ma kilka lacz+bgp z
    zajebistym overbookingiem ;]

  • 10. Data: 2007-07-11 15:01:29
    Od: "Jakub K." <j...@a...plnospa>

    icek pisze:

    > ale on ma 20 Mbit za 2k
    > to jest 100zł za 1 Mbit
    >
    > taniej nikt nie da przy tym wolumenie
    > dodatkowo tp dojdzie światłem..
    >
    > jeśli nie potrzeba BGP to moim zdaniem świetne rozwiązanie

    Nie wiem czy TPSA to w ogóle jakiekolwiek rozwiązanie. Biorąc pod uwagę
    cenę, to raczej chwytanie się brzytwy przez TPSA. Każdy kto ma z TPSA
    styczność jako ofertę detaliczną na mały wolumen, wie, że wszystko leci
    po ścieżkach tak przeciążonych, że się w pale nie mieści.

    Pytanie, co oznacza dojdzie "światłem"? Śmiem wątpić, aby TPSA miałoby
    dojść światłem nawet na 20m przy tym wolumenie, gdzie koszt dojścia 100m
    w niektórych lokalizacjach to >40K PLN.

    Ogólnie, dobrze się zastanów zanim podpiszesz umowę. Sprawdź termin ew.
    testów i rozwiązania umowy np. w przeciągu 7dni od podpisania bez
    konsekwencji. Sprawdź, czy aby na pewno te "światło" nie jest w
    rzeczywistości latarką ciecia w kanciapie w biurowcu obok.

    ~JK

    P.S. Podaj lokalizację /może być e-mail/, zobaczę czy nie mogę Cie u
    siebie podpiać lub u znajomego jakiegoś.
    --
    Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa

    `Given enough eyeballs, all bugs are shallow'
    Linus' Law, Eric Raymond
    e-mail
    jezik+at+arker.pl
    j+at+openweb.org.pl