  • 1. Data: 2007-07-13 18:45:50
    Temat: piątek 13 - GTSE i ATMAN mają problemy
    Od: Krzysztof Krych <n...@b...pl>

    Witam!
    Od 18:20 ATMAN w usłudze TRANSIT miał problemy na styku nask.pl. Nie wiem
    jak to teraz wygląda, gdyż router przerzucił ruch na GTSE.
    GTSE ma awarię światłowodu miejwięcej od 17:20 i terminu usunięcia awarii
    nie znają.
    Nie ma to jak piątek 13 :)

    --
    Krzysztof Krych

  • 2. Data: 2007-07-13 19:43:42
    Temat: Re: piątek 13 - GTSE i ATMAN mają problemy
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Krzysztof Krych pisze:
> [...]
    > jak to teraz wygląda, gdyż router przerzucił ruch na GTSE.
    > GTSE ma awarię światłowodu miejwięcej od 17:20 i terminu usunięcia awarii

    Taaaa, z noc.gts.pl max 50 kilo idzie :/

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 3. Data: 2007-07-14 16:49:28
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Taaaa, z noc.gts.pl max 50 kilo idzie :/

    ja się przez dobrą chwile zastanawiałem czy jest jakiś mecz ważny o
    którym nie wiem, bo obciążenie GTS spadło mi do poziomy koło 24% łącza
    ... :)
    ale potem spojrzałem na drugiego peera i tam było prawie 99% :)

    Wojtek