  • 1. Data: 2007-07-09 20:48:16
    Temat: Ostrzezenie z Abuse?
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Na wstepie chcialem zaznaczyc, ze nie wiem czy to wlasciwa grupa. Jezeli
    nie, to prosze o skierowanie na wlasciwe tory.

    Dostalem dzis takiego maila.

    "
    Dear Customer,

    Our robot has detected an abnormal activity from your IP adress
    on sending e-mails. Probably it is connected with the last epidemic
    of a worm which does not have official patches at the moment.

    We recommend you to install this patch to remove worm files
    and stop email sending, otherwise your account will be blocked.

    Abuse Team
    "
    Wiem pi razy drzwi co to oznacza. Interesuje mnie tylko, czy to aby nie jest
    podszywanie sie pod abuse? Nic nie wiem, zebym gdzies rozsylal maile. Po
    drugie instalowanie jakis zalecanych aplikacji uwazam za troche ryzykowne.
    Co mam robic? System mam dobrze zabezpieczony i watpie, zebym rozsylal
    jakies wirusy po sieci.

    MarkX

  • 2. Data: 2007-07-09 20:53:23
    Temat: Re: Ostrzezenie z Abuse?
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    MarkX pisze:
> [...]
    > drugie instalowanie jakis zalecanych aplikacji uwazam za troche ryzykowne.
    > Co mam robic? System mam dobrze zabezpieczony i watpie, zebym rozsylal

    klasyczny phishing.

  • 3. Data: 2007-07-09 21:08:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik MarkX napisał:

    > Na wstepie chcialem zaznaczyc, ze nie wiem czy to wlasciwa grupa. Jezeli
    > nie, to prosze o skierowanie na wlasciwe tory.

    > Dostalem dzis takiego maila.

    Spuść to do dev/drzewo.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 4. Data: 2007-07-09 22:29:09
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:
    > klasyczny phishing.

    raczej szukanie glupka ktory trojania zainstaluje.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net