  • 1. Data: 2009-08-23 10:14:48
    Temat: Monitor - normy - serwis
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&
    page=1&modelCategoryId=050103&categoryId=050103&pare
    ntId=05&modelCodeDisplay=LCD+W2252TQ-PF&model=7#

    Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy jeśli jasność jest
    ustawina poniżej 95.
    Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują.
    Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie
    jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) .

  • 2. Data: 2009-08-23 10:17:34
    Temat: Re: Monitor - normy - serwis
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    page=1&modelCategoryI
    lay=LCD+W2252TQ-PF&mo

    Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
    rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-08-23 11:36:25
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 11:17:34 +0100, G Nowak napisał(a):

    > rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

    I stracisz gwarancję na wszystko.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-08-23 12:38:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Zapewne jesli wyjawi rzeczywisty przebieg wydarzen w serwisie moze sie tak
    zdarzyc.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-08-23 14:05:46
    Od: Zwolenniczak <t...@y...pl>

    G Nowak pisze:

    > Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza
    > "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

    No tak, Polska.

  • 6. Data: 2009-08-23 15:47:09
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Zwolenniczak" <t...@y...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, Polska.

    Prawdopodobnie naprawa zasilacza też polagałaby na jego wymianie. Więc nie
    ma róznicy.

  • 7. Data: 2009-08-23 18:17:36
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > No tak, Polska.

    wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i
    uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic.
    jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
    podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
    problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz
    ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie.
    upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe
    na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
    wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc
    przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna
    zmienic.....

    uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?

    monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze
    wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy
    popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go
    podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie
    moga.
    za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz
    wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie
    klienta.

    po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.

    tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
    wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
    raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-08-23 20:32:52
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):

    > tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
    > wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
    > raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

    Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
    niepowołanych osób?

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2009-08-23 22:10:20
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Znam polskie realia. Kiedys telefon przelezal chyba pol roku z 18
    miesiecznego kontraktu w serwisie (po pare tygodni za kazdym razem),
    skonczylo petycja do serwisu i szczesliwym usunieciem usterki. Na szczescie
    w UK jakos latwiej to idzie.

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2009-08-24 18:01:04
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
    > niepowołanych osób?

    skuteczne uszkodzenie elektroniki nie zostawiajac sladow nie jest obecnie
    czyms skomplikowanym :)

    --
    pzdr
    piotrek