  • 1. Data: 2009-08-22 08:32:30
    Temat: problem z mikrofonem
    Od: j...@p...onet.pl

    Mikrofon mi chyba nie działa. Nie nagrywa się nic w Windowsach. Jak mogę
    sprawdzić na czym polega problem?
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-08-22 08:58:27
    Temat: Re: problem z mikrofonem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Mikrofon mi chyba nie działa. Nie nagrywa się nic w Windowsach. Jak mogę
    > sprawdzić na czym polega problem?
    > Byłbym wdzięczny za pomoc.

    Najprawdopodobniej problem występuje między monitorem, a fotelem.

  • 3. Data: 2009-08-22 09:06:41
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Regulacja Glosnosci >Opcje>Wlasciwsci
    Wybierz Nagrywanie
    Upewnij sie ze we wlasciwosciach NAGRYWANIA jest ptaszek przy mikrofonie.
    Jesli masz opcje zaawansowane podbij czulosc o 20%

  • 4. Data: 2009-08-22 10:13:33
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Najprawdopodobniej problem występuje między monitorem, a fotelem.

    Bystrość twoja nie zna granic

  • 5. Data: 2009-08-22 10:43:17
    Od: Olek <o...@u...eu>

    qwerty wrote:

    > Najprawdopodobniej problem występuje między monitorem, a fotelem.

    haaahahaaa

  • 6. Data: 2009-08-22 10:55:09
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-22 12:13, Użytkownik Marcin napisał:

    > Bystrość twoja nie zna granic

    Mylisz się, ma granice, nie dopisał że to NTG.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-23 09:20:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    To tylko podziala z leciwa wersja windows, z kazdym innym systemem juz nie.

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2009-08-23 17:50:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mylisz się, ma granice, nie dopisał że to NTG.

    Miałem nadzieję, że załapie.

  • 9. Data: 2009-08-23 18:38:41
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-23 19:50, Użytkownik qwerty napisał:

    > Miałem nadzieję, że załapie.

    Optymista.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-08-25 09:41:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PK" napisał:

    > Jesli masz opcje zaawansowane podbij czulosc o 20%

    Jeśli pomoże, to autorowi porady należy się piwo o zawartości alkoholu
    co najmniej 3,5 dB ;->

    JoteR