  • 1. Data: 2009-01-14 06:52:58
    Temat: witam
    Od: marek jarzębowski <"marek,jarzebowski"@neostraga.pl>

    sprawdzam czy dobrze ustawiłem polskie literki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-14 08:20:20
    Temat: Re: witam
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "marek jarzębowski" <"marek,jarzebowski"@neostraga.pl> napisał w
    wiadomości news:gkk27i$sfu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > sprawdzam czy dobrze ustawiłem polskie literki
    > pozdrawiam

    to jeszcze sprawdź czy istnieją grupy testowe

  • 3. Data: 2009-01-14 09:55:27
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > sprawdzam czy dobrze ustawiłem polskie literki
    ----------------------
    Źle ustawiłeś, nie widzę żadnej polskiej literki.
    Resztę spradzaj sobie na grupie pl.test

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 4. Data: 2009-01-14 10:27:01
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Źle ustawiłeś, nie widzę żadnej polskiej literki.

    Jak rzadnej? "ł" sprawdzone, musi jeszcze sprawdzic: ń i ę.
    Reszty się i tak przecierz nie urzywa ;-)

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl