  • 11. Data: 2014-01-09 19:22:39
    Temat: Re: witam mam problem proszďż˝ o pomoc
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Jacek napisal

    > To go postrasz, że ewentualne grzechy z tego pojazdu pójdą na jego konto
    > np. brak OC, zdjęcia z fotoradaru itp.
    > Może to go przekona, żeby znalazł czas na znalezienie umowy zamiast na
    > jeżdżenie się tłumaczyć, że to nie on.
    > Jacek
    tak jak ty mówisz to mogę mieć kłopoty bo mam pokwitowanie za zatrzymany
    dowód i mam umowę kupna sprzedaży z drugim właścicielem jak mu napisze tak
    jak ty napisałeś to mogę mieć jakieś problemy ?

  • 12. Data: 2014-01-09 20:42:21
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-09 19:15, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "marcin10915" <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > napisał w
    > wiadomości news:dcd175dd38e9c9dc406ccad481864316$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Ja pierdole...

    no musisz przyznac ze jest niezly

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2014-01-09 20:44:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-09, Baczek <b...@k...pl> wrote:

    > Jak znasz dane pierwszego i drugiego właściciela,
    > a większość znasz, to "dobrze poszkaj" umowy między pierwszym a drugim ;)

    Mial na to czas po kupnie, teraz jak sprawa sie rypla to troche slabo szukac
    tej umowy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-01-09 20:46:07
    Temat: Re: witam mam problem prosz? o pomoc
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-09, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Krótko mówiąc pisz na pl.soc.prawo

    Ale co Ty mu tutaj jakies adresy internetowe odwrotnie zapisane podajesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-01-09 21:21:37
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Kuczu napisal

    > no musisz przyznac ze jest niezly

    pomoże ktoś mi czy nie ? jak to zrobić żeby od dali mi tą pierwszą umowę
    kupna sprzedaży bo ja już nie mam pojęcia proszę was o pomoc

  • 16. Data: 2014-01-09 21:28:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-09 21:21, marcin10915 pisze:

    > pomoże ktoś mi czy nie ? jak to zrobić żeby od dali mi tą pierwszą umowę
    > kupna sprzedaży bo ja już nie mam pojęcia proszę was o pomoc

    jebnij im

  • 17. Data: 2014-01-09 22:46:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-09 21:28, Użytkownik Kuczu napisał:

    > jebnij im

    Dlaczego im ?
    Raczej temu idiocie który kupił pojazd od osoby która nie miała
    go zarejestrowanego i sam też go nie zarejestrował.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-01-09 23:13:58
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > wrote:

    >tak jak ty mówisz to mogę mieć kłopoty bo mam pokwitowanie za zatrzymany
    >dowód i mam umowę kupna sprzedaży z drugim właścicielem jak mu napisze tak
    >jak ty napisałeś to mogę mieć jakieś problemy ?

    Masz oplacone OC? Jak masz czyste to powiedz pierwszemu, ze w WK
    pytali o kwity za OC za okres przed Twoim zakupem. No chyba ze on to
    sprzedal dawno temu....
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2014-01-09 23:13:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-09 22:46, RadoslawF pisze:

    > Dlaczego im ?
    > Raczej temu idiocie który kupił pojazd od osoby która nie miała
    > go zarejestrowanego i sam też go nie zarejestrował.

    WOW

  • 20. Data: 2014-01-09 23:20:57
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    >Raczej temu idiocie który kupił pojazd od osoby która nie miała
    >go zarejestrowanego i sam też go nie zarejestrował.

    Przymusu nie ma...
    Kompletu dokumentow przeniesienia wlasnosci trza bylo przy podpisaniu
    umowy sie domagac, teraz to troche po ptokach.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10