  • 41. Data: 2014-01-11 07:56:24
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Jacot napisal

    > Wersja prostsza: udaj się do adwokata. Bedzie kosztowalo ale
    > wyprostuje sprawe, zanim namieszasz tak, ze nikt juz tego nie odkreci.

    pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i one spisały umowę kupna sprzedaży
    a ten drugi tego pojazdu nie przerejestrował na siebie ten drugi sprzedał
    mi i ja z nim spisałem umowę kupna sprzedaży i jest taka sprawa miałem
    kontroli drogową i zatrzymały mi dowód rej mam pokwitowanie za zatrzymany
    dowód i mam zaświadczenie z stacji kontroli pojazdów pojechałem do
    wydziału komunikacji i pani mi powiedziała ze mi dowodu nie wyda chyba ze
    jak będę miał ciąg umów kupna jak będę miał pierwszą umowę z pierwszym a
    drugim i wtedy będzie mi wydany dowód rej tylko ze jest taki problem ze
    drugi zgubił gdzieś umowę kupna z pierwszego właściciela i poprosiłem ich
    żeby spisali na nowo i jeden i drugi mówią ze nie mają czasu jak ich
    przekonać żeby spisały tą umowę na nowo postraszyć tego pierwszego ze
    będzie miał fajne zdjęcia z fotoradaru ? pomoże to coś ?

  • 42. Data: 2014-01-11 09:29:40
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-01-09 16:35, marcin10915 pisze:

    > da się to jakoś zrobić żeby podpisały tą umowę kupna sprzedaży bo mam
    > ich wszystkie dane ale będzie brakować ich podpisu jak to można zrobić ?

    Napisz obie umowy, wydrukuj i jedź do każdego z nich. Najpierw do
    drugiego a potem do pierwszego.
    W umowie musi być wyraźnie napisane, że wszelkie ryzyko ponosi kupujący,
    czyli Ty.
    Na podpis chyba znajdą czas?
    Jeśli nie, pozostaje wizyta u adwokata.

    Pozdrawiam
    WW

  • 43. Data: 2014-01-11 10:41:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-11 07:56, marcin10915 pisze:
> [...]
    > drugi mówią ze nie mają czasu jak ich przekonać żeby spisały tą umowę na
    > nowo postraszyć tego pierwszego ze będzie miał fajne zdjęcia z

    Kurwa, gościu, ZACZNIJ UŻYWAĆ PRZECINKÓW I KROPEK.
    Skoro oni nie mają czasu, a Ty dałeś dupy przy kupnie (bo trzeba było
    wiedzieć, że musi być ciągłość umów kupna w takiej sytuacji), to trzeba
    to zrobić za nich - spisać umowę z ich danymi, przejechać się do jednego
    i drugiego żeby podpisali i tyle. Można to było zrobić "samodzielnie"
    zanim sprawa nabrała oficjalnego biegu, teraz ratuje Cię tylko oryginał
    podpisany przez nich, bo jest za duże ryzyko dochodzenia autentyczności.
    Ja np. odkręcałem sprawę braku karty pojazdu, której dealer po prostu
    nie wydał. Mogłem oczywiście się wkurzać i płakać jak Ty, ale nic by to
    nie dało, trzeba było po prostu poświęcić trochę swojego czasu.
    I SERIO, NAUCZ SIĘ PISAĆ.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2014-01-11 11:28:03
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Magic napisal

> [...]
    > nie wydał. Mogłem oczywiście się wkurzać i płakać jak Ty, ale nic by to
    > nie dało, trzeba było po prostu poświęcić trochę swojego czasu.

    mam zrobić tak ze mam spisać umowę kupna sprzedaży samemu i mam zebrać od
    nich podpisy ja tak chciałem zrobić ale pierwszy właściciel się nie zgadza
    tak bo się boi ze coś mogę podrobić drugi się zgodził tak ale pierwszy już
    nie

  • 45. Data: 2014-01-11 12:28:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-11 11:28, Użytkownik marcin10915 napisał:

> [...]
    > od nich podpisy ja tak chciałem zrobić ale pierwszy właściciel się nie
    > zgadza tak bo się boi ze coś mogę podrobić drugi się zgodził tak ale

    Drugi nie dopełnił formalności więc się zgodzi na wszystko.
    Pierwszy pewnie dopełnił i nie ma zamiaru brać udział w
    jakichś machlojkach z pisaniem nowej umowy. A straszyć to
    go możesz, jak sprzedał i to zgłosił to ma kombinatorów
    i twoje straszenie w dupie.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-01-11 12:52:22
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    RadoslawF napisal

> [...]
    > jakichś machlojkach z pisaniem nowej umowy. A straszyć to
    > go możesz, jak sprzedał i to zgłosił to ma kombinatorów

    po pierwsze nie zgłosił sprzedaży bo dzwoniłem do wydziału komunikacji.i
    pani mi powiedziała ze nikt nie zgłaszał sprzedaży

  • 47. Data: 2014-01-11 14:06:37
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > wrote:

    >po pierwsze nie zgłosił sprzedaży bo dzwoniłem do wydziału komunikacji.i
    >pani mi powiedziała ze nikt nie zgłaszał sprzedaży

    Pewnie zglosil tylko do ubezpieczalni...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 48. Data: 2014-01-11 14:24:50
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Jacot napisal

    > Pewnie zglosil tylko do ubezpieczalni...
    a mogą mieć tam kopię umowy kupna sprzedaży ? jak by miały to można ich
    prosić o kopię umowy ?