  • 31. Data: 2014-01-10 18:41:52
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    PS - skoro tak bardzo Ci to przeszkadzało,
    to wyłączyłem skanowanie grup newsowych w Avaście.

    Dopisek z servera netfront jest niezależny od mnie
    - za to pomógł paru osobom pozostać na newsach, po odcięciu innych bramek.

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2014-01-10 18:45:32
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-10 15:01, marcin10915 pisze:

    > jest taki problem ze wczoraj dostałem sms od pierwszego właściciela i on
    > napisał ze wczoraj zgłosił sprzedaż

    A jak za tablicami - wszyscy trzej mieszkacie w tym samym powiecie ?
    Tak, czy inaczej, nowe naklejki będą potrzebne ze starostwa.

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2014-01-10 19:16:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 18:41:52 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

> [...]
    >
    > Dopisek z servera netfront jest niezależny od mnie - za to pomógł paru
    > osobom pozostać na newsach, po odcięciu innych bramek.

    no popatrz. A inni piszą jakoś bez śmieci

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 34. Data: 2014-01-10 19:32:28
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-10 19:16, masti pisze:

    > no popatrz. A inni piszą jakoś bez śmieci

    No to masz problem ;)
    Ja tam jakoś jeszcze znoszę stopki coponiektórych.

    Pzdr

    JKK

  • 35. Data: 2014-01-10 19:54:13
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    J_K_K napisal

    > No to masz problem ;)
    > Ja tam jakoś jeszcze znoszę stopki coponiektórych.

    > Pzdr

    > JKK

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
    niestety ale ja jestem z innego powiatu te oba mieszkance są z tego
    samego powiatu już nie wiem co mam robić można iść z tym na policje ?
    gdzie mam się udać dalej żeby odzyskać tą umowę pierwszym a drugim w
    starostwie nikt nie zgłaszał sprzedaży pojazdu

  • 36. Data: 2014-01-10 20:14:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lamu34$uaj$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2014-01-09 19:15, Grzybol
    pisze:
    > no musisz przyznac ze jest niezly

    Jest.

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2014-01-10 20:57:24
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Grzybol napisal

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:lamu34$uaj$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2014-01-09 19:15, Grzybol

    > Jest.

    kto mi doradzi co mam robić ???

  • 38. Data: 2014-01-10 21:09:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-10 19:54, Użytkownik marcin10915 napisał:
> [...]
    > gdzie mam się udać dalej żeby odzyskać tą umowę pierwszym a drugim w
    > starostwie nikt nie zgłaszał sprzedaży pojazdu

    Nie możesz odzyskać czegoś co nie należy do ciebie.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2014-01-10 21:36:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-10 20:57, marcin10915 pisze:
    > kto mi doradzi co mam robić ???

    Musisz poprosić o pomoc kogoś starszego, może jakiegoś gimnazjalistę?
    Wytłumacz mu o co ci chodzi i poproś, żeby to za ciebie napisał. Szanse
    na uzyskanie pomocy rosną, kiedy problem przedstawi się w sposób zrozumiały.
    Później jeszcze tylko będziesz musiał poprosić, żeby ci wytłumaczył
    odpowiedzi...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 40. Data: 2014-01-10 21:50:12
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >na uzyskanie pomocy rosną, kiedy problem przedstawi się w sposób zrozumiały.
    >Później jeszcze tylko będziesz musiał poprosić, żeby ci wytłumaczył

    Wersja prostsza: udaj się do adwokata. Bedzie kosztowalo ale
    wyprostuje sprawe, zanim namieszasz tak, ze nikt juz tego nie odkreci.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10