  • 1. Data: 2011-07-14 14:42:39
    Temat: Próg - czym zakonserwować/odrdzewić
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam wgniecenie na progu od lewarka (pamiątka po poprzednim właścicielu, więc
    może być już wiekowe). Dodatkowo blacharz po malowaniu zapomniał włożyć
    zaślepki uszczelniające.

    Generalnie istnieje spore ryzyko powstania rudej (a być może już są zalążki --
    z zewnątrz nie widać).

    Czym taki próg odrdzewić od wewnątrz i zakonserwować? Zdaje się, że zakłady
    konserwujące już wymarły...

    Początkowo chciałem kupić z parę litrów Cortaninu (lub czegoś podobnego), ale
    pewnie znajdzie się jakiś lepszy sposób. Co poradzicie?