  • 1. Data: 2009-07-06 23:20:41
    Temat: właśnie miałem przenieść numer do Gaduair...
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    A tu na sam koniec procedury zonk w postaci próby zdarcia ze mnie 40
    złotych: 20 za sim i drugie 20 koszt przesyłki. Nie dość, że byłem
    przekonany ze nie zapłacę nic, bo gaduair za starter z nowym numerem liczy
    sobie 20 zl, gdzie ja nowego numeru nie potrzebuję, to jeszcze zapłaciłbym
    więcej, bowiem przy kupnie nowego numeru ta zabawna (już w tym momencie dla
    mnie) sieć oferuje kuriera za darmo, natomiast ludziom chcącym przenieść
    numer już nie... :/

  • 2. Data: 2009-07-07 00:43:11
    Temat: Re: właśnie miałem przenieść numer do Gaduair...
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > mnie) sieć oferuje kuriera za darmo, natomiast ludziom chcącym przenieść

    a co Tobą kierowało, że chciałeś przenieść się do gaduair? ich stabilność?

  • 3. Data: 2009-07-07 07:24:27
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > a co Tobą kierowało, że chciałeś przenieść się do gaduair? ich stabilność?

    Bo najlepiej odpowiadało to moim potrzebom: tanie utrzymanie numeru, tani
    internet i konkurencyjna cena za minutę połączenia. A czemu nie Play? Żeby
    nie oskubywać dzwoniących do mnie. O stabilności mogę tyle powiedzieć, że
    jeśli GG zazwyczaj działa to wierzę, ze ich siecią komórkową byłoby
    podobnie;), a jeśli byłoby inaczej żaden problem iść gdzieś indziej.

  • 4. Data: 2009-07-07 07:52:18
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > O stabilności mogę tyle powiedzieć, że
    > jeśli GG zazwyczaj działa to wierzę, ze ich siecią komórkową byłoby
    > podobnie

    LOL

  • 5. Data: 2009-07-07 08:05:21
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > LOL
    Podnieca cię wyrywanie zdań z kontekstu?

  • 6. Data: 2009-07-07 09:05:37
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Jacek Sołtysik pisze:

    > a co Tobą kierowało, że chciałeś przenieść się do gaduair? ich stabilność?

    LOL :-)

    Max

  • 7. Data: 2009-07-07 09:13:29
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > jeśli GG zazwyczaj działa to wierzę, ze ich siecią komórkową byłoby
    > podobnie;), a jeśli byłoby inaczej żaden problem iść gdzieś indziej.

    Kupiłem starter 1.czerwca i testowo usiłowałem doładowac konto 3 czerwca. Po
    pięciokrotnym monitowaniu
    i braku reakcji konto doładowali wczoraj. 33 dni na doładowanie konta
    smsem. Innych form tej operacji już nie odważę się użyć. Już lepiej kupować
    starter i wywalać do kosza po wykorzystaniu środków.

  • 8. Data: 2009-07-07 19:01:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Podnieca cię wyrywanie zdań z kontekstu?

    Raczej chyba bawi go, że coś co pada kilkanaście razy w miesiącu (GG)
    można nazwać "działającym stabilnie".

  • 9. Data: 2009-07-08 16:48:57
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Raczej chyba bawi go, że coś co pada kilkanaście razy w miesiącu (GG)
    > można nazwać "działającym stabilnie".

    Wadą GG nie jest słaba stabilność tylko zupełna nieużyteczność do
    komunikacji powszechnej. Taki pseudokomunikator, telefon nadający się do
    rozmawiania tylko z takimi samymi telefonami. Kompletny brak komunikacji z
    użytkownikami innych systemów komunikacyjnych (może poza tradycyjną
    telefonią) w tym brak możliwości komunikacji z systemami opartymi o standard
    XMPP