    From: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: ... wspanialy narod, tylko ludzie k^#wy
    Date: Fri, 18 Jun 2010 04:21:32 -0700 (PDT)

    Oczywiscie kazdy w miare inteligentny wie kto i o kim tak powiedzial,
    ale zostawcie w spokoju ten prowokacyjny choc bardzo celny cytat z
    tytulu watku.

    Nie wskazujac wiec palcem ze chodzi o Polakow, mam propozycje
    przedstawienia narodowych osiagniec w dziedzinie sprzetu, materialow i
    moze jakichs technik fotograficznych pomijajac dzialnosc artystyczna.

    Znam kilka takich osiagniec historycznych ale nie chce psuc zabawy
    innym.
    Jesli zas temat fotograficzny nie zaskoczy, to mam nadzieje, ze choc
    jacys frustraci dadza sobie tu upust a ja chetnie dolacze do dyskusji
    juz po weekendzie.

    Az mi sie wyrywa, "WOW weekend. Syndrom emigranta"