    From: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: wycena centrali
    Date: Wed, 18 Feb 2009 19:20:05 +0100

    Na początku przepraszam że poruszam wątek o którym już pisałem w zeszłym
    miesiącu ale mam dwa dni na określenie się co do zakupu, jako że nie jestem
    znawcą proszę zerknąć życzliwym okiem czy firma montująca nie daje mi
    zawyżonej ceny na:

    Slican 1668
    1. Moduł podstawowy - 1550,00 zł
    2. Moduł 4 ab wewnętrznych - 400,00 zł
    3. Moduł 4 ISDN BRA + 2 CTS - 1060,00 zł
    4. Moduł 0VOIP0REC + 2 submoduły (8 kanałów VOIP + 6 kanałów
    nagrywających) - 960,00 zł
    5. Karta pamięci COMPACT FLASH 8GB - 200 zł
    6. Licencja na nagrywanie - 195 zł x liczba kanałów (ilść rozmów nagrywanych
    w jednym czasie)
    7. Licencja na infolinie ok. 500 zł (moze być trochę mniej) trzeba
    rozrysować docelową strategię działania infolinii
    8. Licencje na VOIP - 2 kanały + 6 kont - 350 zł (każde dodatkowe 2 kanały
    350 zł, każde dodatkowe konto VOIP - 50 zł)

    Wszystkie ceny netto.

    Przy założeniu wykupienia licencji na nagrywanie 3 kanałów całkowity koszt
    centrali wyniesie ok. 5650 zł netto.
    Koszt montażu i programowania - 1000 zł netto.

    Z góry dziękuję
    Marcin Balut