  • 1. Data: 2009-02-18 18:20:05
    Temat: wycena centrali
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

    Na początku przepraszam że poruszam wątek o którym już pisałem w zeszłym
    miesiącu ale mam dwa dni na określenie się co do zakupu, jako że nie jestem
    znawcą proszę zerknąć życzliwym okiem czy firma montująca nie daje mi
    zawyżonej ceny na:

    Slican 1668
    1. Moduł podstawowy - 1550,00 zł
    2. Moduł 4 ab wewnętrznych - 400,00 zł
    3. Moduł 4 ISDN BRA + 2 CTS - 1060,00 zł
    4. Moduł 0VOIP0REC + 2 submoduły (8 kanałów VOIP + 6 kanałów
    nagrywających) - 960,00 zł
    5. Karta pamięci COMPACT FLASH 8GB - 200 zł
    6. Licencja na nagrywanie - 195 zł x liczba kanałów (ilść rozmów nagrywanych
    w jednym czasie)
    7. Licencja na infolinie ok. 500 zł (moze być trochę mniej) trzeba
    rozrysować docelową strategię działania infolinii
    8. Licencje na VOIP - 2 kanały + 6 kont - 350 zł (każde dodatkowe 2 kanały
    350 zł, każde dodatkowe konto VOIP - 50 zł)

    Wszystkie ceny netto.

    Przy założeniu wykupienia licencji na nagrywanie 3 kanałów całkowity koszt
    centrali wyniesie ok. 5650 zł netto.
    Koszt montażu i programowania - 1000 zł netto.

    Z góry dziękuję
    Marcin Balut

  • 2. Data: 2009-02-18 20:18:21
    Temat: Re: wycena centrali
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > miesiącu ale mam dwa dni na określenie się co do zakupu, jako że nie
    > jestem znawcą proszę zerknąć życzliwym okiem czy firma montująca nie daje

    dostales detaliczne ceny na 1668s, 12+2 abonentow
    nie pamietam, ile ta centrala ma slotow na karty, ale jesli ma cztery, to
    przy Twojej konfiguracji bedziesz mogl rozszerzyc porty abonenckie do
    maksimum 22 abonentow (8 wstepnie + 4 wybrales + 2 cts + wolny slot na 8
    portow)

    > Koszt montażu i programowania - 1000 zł netto.

    typowo

  • 3. Data: 2009-02-18 21:15:22
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy Twojej konfiguracji bedziesz mogl rozszerzyc porty abonenckie do
    > maksimum 22 abonentow (8 wstepnie + 4 wybrales + 2 cts + wolny slot na 8

    tak, wybrałem mniejszą wersję, zostaje mi jeden wolny slot

  • 4. Data: 2009-02-19 07:28:01
    Od: a...@p...fm

    Ale drogo - 5650 netto plus licencje i dopłaty

    Tak dla porównania centrala IP-PBX firmy INTRA w tej samej
    konfiguracji jest w cenie 1730 zł netto.
    W tej cenie jest już pełna Infolinia, nagrywanie rozmów i mailowe
    skrzynki pocztowe - (bez dopłat i licencji)
    W standardzie jest 20 kont SIP też oczywiście bez licencji i limitów.
    Czyli każdy telefon wewnętrzny może mieć swój własny numer SIP.
    Ogromne oszczędności w połączeniach. Centrala idealnie działa z
    kontami takich operatorów jak Actio, Freeconet, Freephone, Halonet,
    Ipfon, Tlenofon i innymi.

    Prosty montaż centrali bo ma już złącza RJ11 - cały panel.
    Oszczędzasz przy sprzęcie nie tylko 4000 zł netto ale i przy
    połączeniach VoIP a to jest już sporo w dobie kryzysu.

    Pełny cennik central IP-PBX jest na stornie http://intra.waw.pl/_centrale.html