  • 1. Data: 2012-05-11 18:34:04
    Temat: Sposób na piratów drogowych?
    Od: to <t...@i...pl>

    "We wsi Lubczyna w Zachodniopomorskiem, między Szczecinem a Goleniowem,
    doszło do prawdziwego samosądu. Nieznani sprawcy powiesili na drzewie
    auto jednego z mieszkańców. - Należało mi się - mówi skruszony właściciel
    pojazdu w rozmowie z reporterem TOK FM. (...)"

    http://u.42.pl/2IvB

    Może to jakiś sposób? W końcu prędkość zabija, a pijani kierowcy wiozą
    śmierć.

  • 2. Data: 2012-05-11 19:08:11
    Temat: Re: Sposób na piratów drogowych?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 16:34:04 +0000 (UTC), to wrote:

> [...]
    > auto jednego z mieszkańców. - Należało mi się - mówi skruszony właściciel
    > pojazdu w rozmowie z reporterem TOK FM. (...)"

    Ale to musiał gość niezłe balety wywijać, skoro sam doszedł do wniosku że
    mu się należało :)

  • 3. Data: 2012-05-11 19:10:17
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    --
    Tomek "Noel" B.

    > Ale to musiał gość niezłe balety wywijać, skoro sam doszedł do wniosku że
    > mu się należało :)

    Przy okazji wymyślił sposób na zrobienie ze swojego samochodu kabrioleta :-)

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 4. Data: 2012-05-11 19:16:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Ale to musiał gość niezłe balety wywijać, skoro sam doszedł do wniosku
    > że mu się należało :)

    Może to pic na wodę, taka promocja wsi? ;)

  • 5. Data: 2012-05-11 19:17:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Noel

    > Przy okazji wymyślił sposób na zrobienie ze swojego samochodu kabrioleta
    > :-)

    Bardzo kreatywny... PMS-owi trolle pewnie podchwycą. ;)

  • 6. Data: 2012-05-11 19:23:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 17:16:50 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > Może to pic na wodę, taka promocja wsi? ;)

    eee... w ramach promocji to by go z tego drzewa nie zdejmowali :)

  • 7. Data: 2012-05-11 19:28:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > eee... w ramach promocji to by go z tego drzewa nie zdejmowali :)

    Swoją drogą ciekawe, że się nie bał, że jak będzie na nie wchodził, to mu
    na głowę akurat spadnie. Skoro wystarczyło pobujać gałęzią, to miał spore
    szanse na nagrodę Darwina.

  • 8. Data: 2012-05-11 19:39:41
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na głowę akurat spadnie. Skoro wystarczyło pobujać gałęzią, to miał spore

    Mógł ściąć drzewo, lub je podpalić, przyniósł wszak benzynę :)
    --
    Tomek "Noel" B.

  • 9. Data: 2012-05-12 00:34:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > pojazdu w rozmowie z reporterem TOK FM. (...)"
    > http://u.42.pl/2IvB

    Londował jak cpt. Wrona!

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-05-12 00:58:35
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    DoQ, Sat, 12 May 2012 00:34:48 +0200, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > Londował jak cpt. Wrona!

    W Londynie.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.