  • 1. Data: 2012-05-11 19:08:42
    Temat: tarcze hamulcowe
    Od: "!!!" <n...@n...pl>

    Witam. Jakiej marki tarcze hamulcowe polecacie?

    Pozdrawiam
    Krais

  • 2. Data: 2012-05-11 19:15:57
    Temat: Re: tarcze hamulcowe
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 19:08:42 +0200, !!! wrote:

    > Witam. Jakiej marki tarcze hamulcowe polecacie?

    Zależy jakie kryteria Cię interesują, przedział cenowy, jaki samochód itp.
    itd.

    Tak ogólnie to doskonale sprawdzają mi się tarcze firmy Zimmermann -
    świecące z gorąca po wpadnięciu w głęboką wodę się nie krzywią, bez
    zająknięcia wytrzymują katowanie gdzie różne Bosch, Ate itp. robią się jak
    fale dunaju.

  • 3. Data: 2012-05-11 19:52:12
    Od: "!!!" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...

    On Fri, 11 May 2012 19:08:42 +0200, !!! wrote:

    > Witam. Jakiej marki tarcze hamulcowe polecacie?

    Zależy jakie kryteria Cię interesują, przedział cenowy, jaki samochód itp.
    itd.

    Pacjent to Alhambra. Jeśli chodzi o przedział cenowy, to właśnie chcę się
    zorientować po markach jakie są polecane.

  • 4. Data: 2012-05-11 20:06:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 19:52:12 +0200, !!! wrote:

> [...]
    >
    > Pacjent to Alhambra. Jeśli chodzi o przedział cenowy, to właśnie chcę się
    > zorientować po markach jakie są polecane.

    Ogólnie to przyzwoity poziom prezentują każde firmowe (Ate, Brembo, Bosch
    itd.).
    Ważne żeby po założeniu delikatnie dotrzeć hamulce, a nie od razu je
    "wypróbować", bo wtedy pogniesz każde.

    Zimmermanny mi się o tyle podobają, że często grzeję hamulce do
    czerwoności, czasami muszę takimi przelecieć przez wodę i te jakimś cudem
    się nie gną.

  • 5. Data: 2012-05-12 00:19:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2012 19:08, !!! pisze:
    > Witam. Jakiej marki tarcze hamulcowe polecacie?

    KIA!

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-05-12 01:14:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > KIA!

    AMENT!

  • 7. Data: 2012-05-12 14:34:04
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Zimmermanny mi się o tyle podobają, że często grzeję hamulce do
    > czerwoności, czasami muszę takimi przelecieć przez wodę i te jakimś cudem
    > się nie gną.

    Ja się podepnę,
    Jakie klocki dobrze współgrają z tarczami Zimmermanna?
    Pytam bo miałem zestaw ATE Power disc ze zwykłymi klockami TRW (cena Power
    Padów ATE powala) i zjechały się... tarcze, a nie klocki o_O
    thx,

    brat

  • 8. Data: 2012-05-12 15:19:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 12 May 2012 14:34:04 +0200, bratPit wrote:

    > Ja się podepnę,
    > Jakie klocki dobrze współgrają z tarczami Zimmermanna?

    Ja jeżdżę na Ferodo DS 3000 - poza dźwiękami rodem z hamującego pociągu
    towarowego (ale to w tych klockach norma) jest ok :)
    Jeździłem też chwilę na DC performance.

    > Pytam bo miałem zestaw ATE Power disc ze zwykłymi klockami TRW (cena Power
    > Padów ATE powala) i zjechały się... tarcze, a nie klocki o_O

    Ja w moim zestawie zużywam dwa komplety tarcz na każdy komplet klocków.

  • 9. Data: 2012-05-12 17:29:29
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-12 15:19, Tomasz Pyra pisze:
    > Ja jeżdżę na Ferodo DS 3000 - poza dźwiękami rodem z hamującego pociągu
    > towarowego (ale to w tych klockach norma) jest ok :)
    > Jeździłem też chwilę na DC performance.

    DS 3000 daje sie rade na zimnym hamplu jechac? Pytam, bo mi sie DS2500
    koncza (albo DS2000, nie pamietam) i zastanawiam sie, czy nie sprobowac
    3000'ki.
    Te co mialem juz byl problem doprowadzic do 100% sprawnosci na krotkich
    odcinkach, a 3000'ki pewnie beda jeszcze bardziej wymagajace.

    MarcinJM gg: 978510

  • 10. Data: 2012-05-12 18:23:47
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ja jeżdżę na Ferodo DS 3000 - poza dźwiękami rodem z hamującego pociągu
    > towarowego (ale to w tych klockach norma) jest ok :)
    > Jeździłem też chwilę na DC performance.

    ekhm, na sport się nie nastawiam, raczej na zamiennik jakości orginału lub
    coś 'ciut' lepszego w sensie skuteczności, dźwięków 'hamującego Jelcza'
    towarzyszących hamowaniu chciałbym uniknąć ;-)
    zatem muszę zastosować coś miękkiego, np Textar :-)

    > Ja w moim zestawie zużywam dwa komplety tarcz na każdy komplet klocków.

    widzisz, ja 'na zdrowy rozum' sądziłem, że analogicznie jak w zestawach
    oryginalnych gdzie tarcze wytrzymują zazwyczaj dwie zmiany klocków, nacinane
    tarcze zadziałają na klocki jak obróbka skrawaniem i klocki znikną za 10kkm,
    a tu guzik. Zniknęły tarcze. A przecież TRW tarcze i klocki zużywały się u
    mnie w miarę równomiernie i wytrzymały razem coś 70-80kkm - nie pamiętam
    dokładnie. A Power disc zjechaly się na minimum przy zużyciu klocków TRW w
    max 1/3 ich grubści.

    brat