  • 11. Data: 2014-02-05 09:02:19
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: b...@p...onet.pl

    Jak się dogadają z Gowinami, to niekoniecznie stracony. jeśli wierzyć tym rewelacjom:
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/73083-lista-korwin-go
    win-do-parlamentu-europejskiego-najwyzszy-czas-twier
    dzi-ze-trwaja-negocjacje?utm_source=feedburner&utm_m
    edium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wPolitycepl+%28Najno
    wsze+informacje+wPolityce.pl%29 to mieli by szanse nawet na 10% poparcie

  • 12. Data: 2014-02-05 09:19:49
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

    > KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P Poza tym w obecnej sytuacji
    > oddanie głosu w tym kierunku to głos w zasadzie stracony.
    >
    > --
    > Pozdor Myjk
    Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy.
    zapewniam o zajebistych wynikach takiej analizy. trzeba sie jednak
    przylozyc.
    co do straconych glosow.
    cwierc juz prawie wieku glosuje w mysl tej zasady, i jak sie okazalo - to
    wlasnie BYLY GLOSY STRACONE.
    i dosc.
    teraz tylko ktos bliski panstwu minimalnemu. aktualnie najglosniej o KNP to
    KNP!!!!

  • 13. Data: 2014-02-05 09:22:15
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Głąby przy korycie!!!
    > Podatki trzeba obniżać, biurokrację umniejszać, przepisy upraszczać.
    > Co wy robicie???

    Jak to co? Zyjemy z Twojej kasy!
    "Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi"

    Glosuj na KNP to sie plaszczyk natychmiast znajdzie

  • 14. Data: 2014-02-05 09:24:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 08:32, Myjk pisze:
    > Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

    > KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P

    Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest oryginałem to prawda, ale 99%
    jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu. UPR ma chyba taki
    sam program i nie ma tam JKM, można głosować.

    > Poza tym w obecnej sytuacji
    > oddanie głosu w tym kierunku to głos w zasadzie stracony.

    Możesz rozwinąć?

    pozdr

  • 15. Data: 2014-02-05 09:25:23
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 09:00:02 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:
> [...]
    hipermarketu. Samochodów firmowych od chuja.

    > I ile z tego powodu straciło państwo? Ile straciło społeczeństwo?
    >
    > Nie "ile nie zarobiło" a ile faktycznie straciło?
    >

    > Wprowadzić kolejny zamordyzm i papierkologię, to stworzenie kolejnych
    >
    > urzędniczych pierdzistołków do kontrolowania tego. Kolejna rzecz, która
    >
    > ma zapobiec ubytkowi podatków, a kosztowałoby (z podatków) 10x tyle co
    >
    > zysku, plus strata czasu czyli pieniędzy przedsiębiorców którzy
    >
    > musieliby to wypełniać, zamiast naprawdę pracować i zarabiać.
    >

    > --

    173

    Państwo na takich co służbowymi czy firmowymi samochodami załatwiają prywatne sprawy
    traci minimum tyle ile zarabia na takich co prywatnymi samochodami identyczne sprawy
    załatwiają. Dodatkowo pracownicy najemni co dostali służbowy samochód również do
    własnych potrzeb dostają część wynagrodzenia w naturze i nie płacą od tego podatku
    dochodowego. To traci na takim procederze państwo czy nie traci?

  • 16. Data: 2014-02-05 09:33:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...

> [...]

    dostali służbowy samochód również do własnych potrzeb dostają część
    wynagrodzenia w naturze i nie płacą od tego podatku dochodowego. To traci na

    A ile nasze państwo traci na tym ,że premier lata sobie do domu za państwowe
    pieniądze, ministrowie-posłowie dostają zwrot kosztów podróży których nie
    odbyli własnymi samochodami, urzędnicy państwowi są wożeni do pracy spod
    domu. Niedawno był artykuł o podwożeniu dzieci do szkoły przez jakiegoś
    polityka (samochód ze służbowym kierowcą). To dlaczego zwykły Kowalski nie
    może pojechać do kina służbową Astrą?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2014-02-05 09:49:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme

    > Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest oryginałem to prawda,

    Oryginałem -- delikatnie powiedziane. :P

    > ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu.

    Wiesz, do polityki to trzeba jednak mieć też trochę klasy.

    > UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, można głosować.

    Problem w tym, że programy KNP i UPR nie są bez wady. Główną wadą, wg mnie,
    jest przewrót jaki się z ich programami wiążę. Boję się totalnego burdelu
    -- że go narobią, i owszem będą może iść w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
    może być za mało. Wyborcy natomiast zmiennymi są.

    > Możesz rozwinąć?

    Krótko, bo NTG. Co z tego że ja i paru zagłosuje, skoro reszta poleci na
    PoPiS? Taką alternatywę wybiorą obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
    naprawdę nie uśmiecha się ponownie żyć w IV RP.

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-02-05 09:52:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Feb 2014 09:19:49 +0100, abn140

    > Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy.

    Ja nie twierdzę wcale że JK-M jest głupi.

    > aktualnie najglosniej o KNP to KNP!!!!

    Ale z czym startować. Przecież oni z takim programem mają przeciwko sobie
    prawie wszystkich. Rolników (cokolwiek to znaczy) z kasacją KRUS na czele,
    związki zawodowe (oh, Solidarność, jak żyć, jak żyć), itd.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-02-05 10:22:44
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 09:49, Myjk pisze:
    > Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme

    > Oryginałem -- delikatnie powiedziane. :P

    > Wiesz, do polityki to trzeba jednak mieć też trochę klasy.

    Klasy?

    Klasa nie polega na tym, żeby mówić to co wyborcy chcą usłyszeć, to co
    podpowiadają badania opinii publicznej.

    Zgodzę się natomiast, że czasami wdaje się w niepotrzebne dyskusje...

    Tu doskonały przykład, jak dziennikarze go prowokują:
    http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

> [...]
    > -- że go narobią, i owszem będą może iść w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
    > może być za mało. Wyborcy natomiast zmiennymi są.

    A nie boisz się bardziej, że ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze
    dzieci i wnuki do ruiny?

    > Krótko, bo NTG. Co z tego że ja i paru zagłosuje, skoro reszta poleci na
    > PoPiS? Taką alternatywę wybiorą obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
    > naprawdę nie uśmiecha się ponownie żyć w IV RP.

    Powiedziała połowa polaków i zagłosowała na POPIS...

    To już rzeczywiście NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma
    sensu już brnąć dalej w ten system, moim zdaniem został już przekroczony
    Rubikon i powinno się wszystko zburzyć i budować od nowa.

  • 20. Data: 2014-02-05 10:46:59
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 09:33:30 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > polityka (samochód ze służbowym kierowcą). To dlaczego zwykły Kowalski nie

    Używanie służbowego samochodu do spraw prywatnych to w każdym przypadku patologia i
    nie można twierdzić że jak jakiś chuj polityk ( ktoś go wybrał czy sam się mianował?)
    czegoś nadużywa to znaczy że tak można.