    From: "Michass" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: wymienic n70 na co ?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 14:08:23 +0200

    moja N70 po 2ch latach zaczyna troche szwankowac; no i juz troche mi sie
    znudzila; zastananwiam sie wiec na co by ja tu zamienic....
    zwykle kupuje telefony do 400/500zl raczej uzywki
    zastanawiam sie na SPV M650 co o nim myslicie
    moze 6500 slide....

    najbradziej pasowalby mi Iphone no ale wciaz jest troche za drogi
    ew. N95 ale to jest niezla cegielka

    uzywam tel do ogladania filmow przed zasnieciem, grania (ONE na n70 to
    kosmos) no i dzwonienia
    do nawigacji i mp3 mam osobne uzadzenia

    cena max max to 750zl
    moze macie jakies ciekawe propozycje