  • 1. Data: 2010-01-16 23:21:05
    Temat: wypożyczenie łańcuchów Warszawa
    Od: Mariusz <p...@n...usunto.pl>

    Witam,

    potrzebuję na trasę łańcuchy na koła. Pierwszy i pewnie ostatni raz w
    życiu. Czy można gdzieś (jestem z Warszawy) wypożyczyć takie łańcuchy?
    Potrzebuję na felgi aluminiowe, czyli z tego co widziałem trochę inna
    konstrukcja niż standardowe. W sumie na 12 dni - żadne poważne
    pożyczenie. Pytałem tam, gdzie mają przyczepy, w jakiejś wypożyczalni
    bagażników... nic z tego. Może macie jakieś doświadczenia/sprawdzone
    miejsce?

  • 2. Data: 2010-01-16 23:42:06
    Temat: Re: wypożyczenie łańcuchów Warszawa
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>