  • 1. Data: 2010-01-15 14:28:49
    Temat: wyprowadzenia wyświetlacza LED
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Witam. Jak należy rozumieć to wyprowadzenie "pin1". Czy to jest widok z
    przodu, czy z tyłu? http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=831?

  • 2. Data: 2010-01-15 14:43:41
    Temat: Re: wyprowadzenia wyświetlacza LED
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > przodu, czy z tyłu? http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=831?

    patrzac z góry, widzac segmenty led, po lewej u dolu

  • 3. Data: 2010-01-15 14:59:21
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Użytkownik "lukasz" <...@...z> napisał w wiadomości

    > patrzac z góry, widzac segmenty led, po lewej u dolu
    Ja tego wyświetlacza nie mam. Chce go zamówić. I nie umiem patrzeć z góry.
    Umiem patrzeć na wyświetlacz z przodu, albo z tyłu. Przypuszczam,że ten
    "pin1" to jest jak sie patrzy na wyświetlacz od tyłu, wtedy ten pin bedzie
    po prawej stronie na dole. Albo wszystko na odwrót.

  • 4. Data: 2010-01-15 15:02:30
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja tego wyświetlacza nie mam. Chce go zamówić. I nie umiem patrzeć z góry.

    to połóż go na stole.

    @

  • 5. Data: 2010-01-15 15:11:16
    Od: "lukasz" <...@...z>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > to połóż go na stole.

    nozkami do dolu ( tak jak w linku) jest tam zdjecie i rysunek nozki
    odpowiednio beda mialy numery:

    10 9 8 7 6

    1 2 3 4 5

  • 6. Data: 2010-01-15 15:58:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 15:28:49 +0100, kolarz napisał(a):

    > Jak należy rozumieć to wyprowadzenie "pin1"

    Z rysunku jednoznacznie widać że 1 jest po przeciwnej stronie niż kropka.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2010-01-15 16:05:21
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nozkami do dolu ( tak jak w linku) jest tam zdjecie i rysunek nozki
> [...]
    ===================

    10 9 8 7 6

    to widok z tyłu , czy z przodu ?

    1 2 3 4 5

  • 8. Data: 2010-01-15 16:22:43
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > 10 9 8 7 6
    >
    > to widok z tyłu , czy z przodu ?
    >

    > 1 2 3 4 5

    wiesz co ... zaczynam mieć wątpliwości czy Ty w ogóle powinieneś zbliżać się
    do urządzeń zasilanych elektrycznie ...

    @

  • 9. Data: 2010-01-15 16:23:36
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z rysunku jednoznacznie widać że 1 jest po przeciwnej stronie niż kropka.
    > --
    > Jacek

    OK nie ważne czy z przodu, czy z tyłu, bo na jedno wyjdzie.
    Dzięki wszystkim
    kolarz