  • 1. Data: 2016-06-21 18:19:44
    Temat: wyświetlacz lcd sharp LS025 - poszukiwany datasheet
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Mam wyświetlacz LCD 2,5" prawdopodobnie 320x240 pixeli Sharpa, model
    LS025A1DB01. Niestety google milczą na jego temat, znalazłem tylko
    jakieś podobne z serii LS024 i LS028, ale nie bardzo pasuje rozpiska
    linii na tasiemce (łatwo poznać po liniach prowadzących do podświetlenia
    ledowego). Wyświetlacz pochodzi z drukarki HP 2575. Czy ktoś gdzieś ma
    jakąkolwiek dokumentacje od niego? Albo może od tej drukarki z rozpiską
    linii sterujących?

    Jakub Rakus