  • 1. Data: 2004-12-22 22:04:25
    Temat: wysyłanie maila
    Od: "blue" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam:)
    Wiem, ze dla niektórych mój problem będzie trywialny i śmieszny, ale no cóż,
    ja nie wiem jak mam go rozwiązać i dlatego pisze. Chciałbym wysłać maila w
    którym będą obrazki. NIe chodzi mi o załaczniki, bo wiem jak je przesyłać,
    ale o to aby np w mailu miedzy tekstem widniały obrazki. Pisze maila, daje na
    tryb HTML i nie wychodzi mi to. Wiem, ze tak się da, bo dostawałam takie
    maile. Bardzo prosze o pomoc... Dodam jeszcze. ze wysyłam maila z poczty
    nieskonfigurowanej z outlookiem.
    Pozdrawiam
    blue

  • 2. Data: 2004-12-22 23:01:25
    Temat: Re: wysyłanie maila
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "blue" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, ze dla niektórych mój problem będzie trywialny i śmieszny, ale no
    cóż,
    > ja nie wiem jak mam go rozwiązać i dlatego pisze.

    NTG.

    Pink

  • 3. Data: 2004-12-22 23:10:17
    Od: " blue" <b...@W...gazeta.pl>

    Pink <P...@W...op.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "blue" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > cóż,
    >
    > NTG.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-23 05:55:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    blue napisał(a):

    > Dodam jeszcze. ze wysyłam maila z poczty
    > nieskonfigurowanej z outlookiem.

    Napisz do Gwiazdora zwyklego maila (moze byc nawet w html-u) z prosba, ze
    chcialbys dostac pod choinke "Outlook dla Opornych" ;)

    santa j.