eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[z archiwum ą]czesc 10 › [z archiwum ą]czesc 10
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: [z archiwum ą]czesc 10
    Date: Wed, 6 Jan 2010 17:33:00 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 75
    Message-ID: <hi2dvg$n4$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
    NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1262795568 740 95.48.246.218 (6 Jan 2010 16:32:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jan 2010 16:32:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 100106-1, 2010-01-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230185
    [ ukryj nagłówki ]

    Ryszard Rączkowski, 17 grudnia 2003 13:24, PALCE LIZAĆ! ;->


    Uprzedzam lojalnie, że jedzenie/picie podczas czytania poniższego textu,
    grozi śmiercią lub kalectwem!
    ;-)

    Oto fragment żywcem wyjęty z Magazynu PKzK Spółki Matki S. A.
    Artykuł traktuje o BluLajnie 9393 i konieczności innowacji.
    Uprasza się o zwrócenie szczególnej uwagi na język i sformułowania - taka
    krzyżówka gierkowskiej kroniki filmowej i skryptu dla zaocznego słuchacza
    Wyszszej Szkoły Zażondzania Zasobami Luckimi w Szprotawie.
    ;-P


    *************Czas START****************


    POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ BŁĘKITNEJ LINII

    O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
    największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
    PKzK przekonywać nie trzeba. Obecnej sytuacji nie ułatwia intensywny
    ruch związany z wysyłką faktur i wezwań do zapłaty. W najbliższym czasie
    przewidywane jest także zwiększone natężenie ruchu związane z
    działaniami windykacyjnymi dotyczącymi wyłączeń. W grudniu liczba
    odbieranych połączeń przychodzących powinna jednak wzrosnąć do 80%
    dzięki uruchomionemu właśnie Programowi Stabilizacji Operacji. Programem
    kieruje Zastępca Dyrektora Departamentu Kontaktów z Klientami
    Indywidualnymi Piotr Dzięcioł.

    Do poprawy sytuacji ma się przyczynić m.in. obsadzenie 100% stanowisk
    doradców na Błękitnej Linii TP w godzinach szczytu, dopracowanie planu
    urlopów i szkoleń do końca 2003 r. i na I kwartał 2004 r. oraz wdrożenie
    narzędzi do planowania grafików. Większy nacisk zostanie położony na
    szkolenia produktowe i procesowe, a wakujące stanowiska w obsadzie
    telecentrów obejmą pracownicy z outsourcingu. Podczas rozmowy z doradcą
    Klient otrzyma też dokładniejszą niż do tej pory informację o
    przewidywanym terminie realizacji zamówienia, co powinno zmniejszyć
    liczbę monitów w sprawie zaległych zleceń.
    Najlepsze doświadczenia zebrane podczas działań stabilizacyjnych zostaną
    wdrożone we wszystkich Regionach.

    Raportowanie i komunikacja rezultatów programu stabilizacyjnego oraz
    rozwiązywanie bieżących problemów odbywać się będzie w czasie
    codziennych (oprócz sobót i niedziel) telekonferencji z udziałem
    Dyrektorów Regionów oraz Zespołu Stabilizacji Operacji.


    NOWY RANKING W CIECHANOWIE

    Jak zachęcić pracowników do rzetelnej pracy, satysfakcjonującej Klientów
    korzystających z naszych usług? Jak uświadomić, że uczestniczą
    w budowaniu pozytywnych emocji pomiędzy Klientem a firmą?

    Odpowiedzią na te pytania może być nowy ranking wyników pracy doradców w
    RUO w Ciechanowie. Do tej pory o pozycji w rankingu decydował średni
    czas trwania rozmowy z Klientem. Od początku grudnia drugim branym pod
    uwagę czynnikiem jest jakość obsługi Klienta. Nowy ranking to pomost do
    obowiązującego systemu motywacyjnego pracowników Biura Numerów i szansa
    na włączenie w walkę o jakość obsługi i satysfakcję naszych Klientów
    wszystkich doradców, również studentów pracujących na zasadzie
    outsourcingu.

    Za każdą sekundę poniżej wymaganego czasu obsługi operator otrzymuje 2
    punkty rankingowe, a za sekundę powyżej 2 punkty karne. Brak punktów
    karnych z obserwacji pracy to dodatkowych 10 punktów rankingowych. Są
    też punkty karne definiowane przez tzw. "listę mandatów". "Najdroższy"
    mandat (40 punktów karnych) to "celowe zrzucenie wywołania". Wysokie
    pozycje w rankingu mają szansę zająć jedynie osoby, które przy
    zachowaniu wymaganego czasu obsługi bezbłędnie udzielają informacji.
    Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
    są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: