  • 1. Data: 2010-01-06 16:33:00
    Temat: [z archiwum ą]czesc 10
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    Ryszard Rączkowski, 17 grudnia 2003 13:24, PALCE LIZAĆ! ;->

    Uprzedzam lojalnie, że jedzenie/picie podczas czytania poniższego textu,
    grozi śmiercią lub kalectwem!
    ;-)

    Oto fragment żywcem wyjęty z Magazynu PKzK Spółki Matki S. A.
    Artykuł traktuje o BluLajnie 9393 i konieczności innowacji.
    Uprasza się o zwrócenie szczególnej uwagi na język i sformułowania - taka
    krzyżówka gierkowskiej kroniki filmowej i skryptu dla zaocznego słuchacza
    Wyszszej Szkoły Zażondzania Zasobami Luckimi w Szprotawie.
    ;-P

    *************Czas START****************

    POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ BŁĘKITNEJ LINII

    O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
    największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
    PKzK przekonywać nie trzeba. Obecnej sytuacji nie ułatwia intensywny
    ruch związany z wysyłką faktur i wezwań do zapłaty. W najbliższym czasie
    przewidywane jest także zwiększone natężenie ruchu związane z
    działaniami windykacyjnymi dotyczącymi wyłączeń. W grudniu liczba
    odbieranych połączeń przychodzących powinna jednak wzrosnąć do 80%
    dzięki uruchomionemu właśnie Programowi Stabilizacji Operacji. Programem
    kieruje Zastępca Dyrektora Departamentu Kontaktów z Klientami
    Indywidualnymi Piotr Dzięcioł.

    Do poprawy sytuacji ma się przyczynić m.in. obsadzenie 100% stanowisk
    doradców na Błękitnej Linii TP w godzinach szczytu, dopracowanie planu
    urlopów i szkoleń do końca 2003 r. i na I kwartał 2004 r. oraz wdrożenie
    narzędzi do planowania grafików. Większy nacisk zostanie położony na
    szkolenia produktowe i procesowe, a wakujące stanowiska w obsadzie
    telecentrów obejmą pracownicy z outsourcingu. Podczas rozmowy z doradcą
    Klient otrzyma też dokładniejszą niż do tej pory informację o
    przewidywanym terminie realizacji zamówienia, co powinno zmniejszyć
    liczbę monitów w sprawie zaległych zleceń.
    Najlepsze doświadczenia zebrane podczas działań stabilizacyjnych zostaną
    wdrożone we wszystkich Regionach.

    Raportowanie i komunikacja rezultatów programu stabilizacyjnego oraz
    rozwiązywanie bieżących problemów odbywać się będzie w czasie
    codziennych (oprócz sobót i niedziel) telekonferencji z udziałem
    Dyrektorów Regionów oraz Zespołu Stabilizacji Operacji.

    NOWY RANKING W CIECHANOWIE

    Jak zachęcić pracowników do rzetelnej pracy, satysfakcjonującej Klientów
    korzystających z naszych usług? Jak uświadomić, że uczestniczą
    w budowaniu pozytywnych emocji pomiędzy Klientem a firmą?

    Odpowiedzią na te pytania może być nowy ranking wyników pracy doradców w
    RUO w Ciechanowie. Do tej pory o pozycji w rankingu decydował średni
    czas trwania rozmowy z Klientem. Od początku grudnia drugim branym pod
    uwagę czynnikiem jest jakość obsługi Klienta. Nowy ranking to pomost do
    obowiązującego systemu motywacyjnego pracowników Biura Numerów i szansa
    na włączenie w walkę o jakość obsługi i satysfakcję naszych Klientów
    wszystkich doradców, również studentów pracujących na zasadzie
    outsourcingu.

    Za każdą sekundę poniżej wymaganego czasu obsługi operator otrzymuje 2
    punkty rankingowe, a za sekundę powyżej 2 punkty karne. Brak punktów
    karnych z obserwacji pracy to dodatkowych 10 punktów rankingowych. Są
    też punkty karne definiowane przez tzw. "listę mandatów". "Najdroższy"
    mandat (40 punktów karnych) to "celowe zrzucenie wywołania". Wysokie
    pozycje w rankingu mają szansę zająć jedynie osoby, które przy
    zachowaniu wymaganego czasu obsługi bezbłędnie udzielają informacji.
    Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
    są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.

  • 2. Data: 2010-01-06 17:29:28
    Temat: Re: [z archiwum ą]czesc 10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik brum napisał:
> [...]
    > grozi śmiercią lub kalectwem!
    > ;-)
    >
    > Oto fragment żywcem wyjęty z Magazynu PKzK Spółki Matki S. A.

    Co oznacza PKzK? Coś o Komunikacji z Klientami?

> [...]
    > dzięki uruchomionemu właśnie Programowi Stabilizacji Operacji. Programem
    > kieruje Zastępca Dyrektora Departamentu Kontaktów z Klientami

    To nie jest jeszcze w pełni rozwinięta nowomowa 3 RP. Pan Dzięcioł
    powinien mieć tytuł np. Private Customer Relations Manager.

> [...]
    > obowiązującego systemu motywacyjnego pracowników Biura Numerów i szansa
    > na włączenie w walkę o jakość obsługi i satysfakcję naszych Klientów

    Tu faktycznie zaleciało Gierkiem, jeśli wręcz nie Bierutem.

> [...]

    > Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
    > są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.

    A wdrażanie procesów biznesowych przy pomocy nowoczesnych aplikacji
    biznesowych to gdzie - bardzo mi tego brakuje!

    Ogólnie - superduper! :-D

    Przemek

  • 3. Data: 2010-01-06 18:42:13
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Co oznacza PKzK? Coś o Komunikacji z Klientami?

    pion kontaktow z klientami, odpowiedzialny za obsluge posprzedazna

  • 4. Data: 2010-01-07 00:04:19
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik brum napisał:

    > pion kontaktow z klientami, odpowiedzialny za obsluge posprzedazna

    Dzięx!

    A w tekście zabrakło mi jeszcze jednego - ani słowa o benefitach jakie
    spłyną na Klienta. Czyżby takowych nie było ;-)?

    Przemek

  • 5. Data: 2010-01-07 09:38:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 17:33, brum pisze:
> [...]
    > Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
    > są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.

    Ja się przeraziłem, jak to przeczytałem. Przecież wystarczyłoby logiczne
    myślenie?!? Ocenianie jakości rozmowy na podstawie jakiś tam punktów?.....
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2010-01-09 08:49:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Jan 2010 01:04:19 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >A w tekście zabrakło mi jeszcze jednego - ani słowa o benefitach jakie
    >spłyną na Klienta. Czyżby takowych nie było ;-)?

    ano, jak chwile pomyslec, to wszystko staje sie jasne.
    Skoro priorytet jest:

    >O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
    >największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
    >PKzK przekonywać nie trzeba.

    A kryterium czas rozmowy, to najlepiej klientowi powiedziec: sprawa
    zalatwiona, dziekuje. I nic nie zrobic, bo to czas kosztuje :-)

    J.