  • 1. Data: 2016-06-17 11:24:44
    Temat: Malowanie nadwozia - jak reklamować?
    Od: z...@g...com

    Witajcie,

    Mam prośbę o pomoc - poradę. Kupiłem w salonie samochód, który ma nadwozie pomalowane
    w sposób niekompletny - na zewnątrz jest ok, wewnątrz (np. słupki drzwi) nie ma tego
    samego lakieru. Różnica jest niewielka, ale jest (kolor perłowy vs typowa emalia).

    Złożyłem reklamację w salonie, ale odrzucono ją, że niby taki jest proces
    technologiczny.

    Chciałbym temat pociągnąć dalej, bo do lakieru perłowego dosyć dopłaciliśmy i stąd
    pytania:
    1) Brać rzeczoznawcę czy po prostu kontaktować się od razu z rzecznikiem konsumentów?
    2) Czy ktoś się spotkał w innych nowych samochodach z podobnym procederem?

    Dziękuję za pomoc z góry i pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 2. Data: 2016-06-17 11:35:03
    Temat: Re: Malowanie nadwozia - jak reklamować?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 17 Jun 2016 02:24:44 -0700 (PDT)
    z...@g...com wrote:

    > Złożyłem reklamację w salonie, ale odrzucono ją, że niby taki jest proces
    technologiczny.

    A masz mozliwość zweryfikowania czy to prawda, na innym podobnym egzemplarzu?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-06-17 12:09:00
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Dziękuję za pomoc z góry i pozdrawiam,
    co za auto?
    moze ktos tu ma taki i powie czy wszystkie tak maja?

  • 4. Data: 2016-06-17 13:31:50
    Od: Zbigniew Piatek <z...@g...com>

    Ów pojazd do Citroen C4 Cactus.

    Na 99% ma tak każdy z egzemplarzy w tym kolorze (biały perłowy).
    Na tyle samo procent każdy z egzemplarzy w innym kolorze jest pomalowany w całości.

    Owa różnica w malowaniu jest w szczególności widoczna w słońcu - z zewnątrz samochód
    mieni się, natomiast od wewnątrz widać jak owa farba zanika i przechodzi do
    standardowego białego.

    Podjadę jeszcze do znajomego warsztatu i może mi powiedzą czy warto tutaj dalej
    działać.

  • 5. Data: 2016-06-17 15:31:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-17 o 11:24, z...@g...com pisze:
> [...]
    konsumentów?
    > 2) Czy ktoś się spotkał w innych nowych samochodach z podobnym procederem?

    Sprawdzić jak to wygląda w innych egzemplarzach tego samego modelu.
    Można i w salonie jak mają z takim kolorem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-06-17 18:55:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 11:24 <z...@g...com> pisze:

> [...]
    > konsumentów?
    > 2) Czy ktoś się spotkał w innych nowych samochodach z podobnym

    Nic nie ugrasz, kiedyś oglądałem W Wawie na Krakowskiej kaktusa i było tak
    samo.
    Mam wrażenie, że oni te rożne wymyślone kolory w tym aucie nakładają już
    na gotowe pomalowane auta.
    TG

  • 7. Data: 2016-06-17 18:56:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 13:31 Zbigniew Piatek <z...@g...com> pisze:

    > Ów pojazd do Citroen C4 Cactus.

    TTTM

    TG

  • 8. Data: 2016-06-19 22:17:40
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 17 Jun 2016 04:31:50 -0700 (PDT), Zbigniew Piatek
    <z...@g...com> wrote:

    >Na 99% ma tak każdy z egzemplarzy w tym kolorze (biały perłowy).

    To o co biega?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2016-06-19 22:37:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-06-19 o 22:17, j...@i...pl pisze:

    > To o co biega?

    Pewnie o to, że ktoś kupił Citroena, oczekując dbałości o detale jak w
    Rollsie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2016-06-20 09:18:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 13:31, Zbigniew Piatek pisze:
> [...]
    standardowego białego.

    > Podjadę jeszcze do znajomego warsztatu i może mi powiedzą czy warto tutaj dalej

    Dealer ma rację - taki jest proces malowania i koniec.
    Najpierw nakłada się białą bazę, a potem (na mokry jeszcze samochód)
    samą mikę. Nie da się tego w prosty sposób nałożyć w środku, bo ten
    malowany jest wcześniej.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om