  • 11. Data: 2010-09-16 22:36:00
    Temat: Re: z serii: jak to jest zrobione
    Od: "Jordan Szubert" <n...@p...na.razie>

    [...]

    https://developer.mozilla.org/en/data_URIs moze?

  • 12. Data: 2010-09-16 23:02:51
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik pz napisał:

    > Przed zapisaniem obrazka na dysk, to by nijak nie chroniło.
    > Ale przed hotlinkowaniem jak najbardziej. Czy nie?

    Przed hotlinkowaniem to chyba najlepiej wpisac w htaccess kilka linijek
    a moze nawet jedna... ;)

  • 13. Data: 2010-09-16 23:08:29
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 01:02, Mateusz pisze:

    > Przed hotlinkowaniem to chyba najlepiej wpisac w htaccess kilka linijek
    > a moze nawet jedna... ;)

    Może. A jaką, to może mi się przyda?
    Tylko po co w takim razi to URIs wspomniane wyżej?

  • 14. Data: 2010-09-16 23:11:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    http://www.google.com/search?q=htaccess+hotlinking

  • 15. Data: 2010-09-16 23:23:06
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 01:11, Mateusz pisze:

    > http://www.google.com/search?q=htaccess+hotlinking

    Wkleiłem ją, ale nie działa :/

  • 16. Data: 2010-09-16 23:29:29
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Fri, 17 Sep 2010 01:23:06 +0200, pz wrote:

    > Wkleiłem ją, ale nie działa :/

    prhn?

    --
    Troskliwy Miś

    "nagrałem płytę w cztery tygodnie,
    naprawdę długo noszę szerokie spodnie,
    kumpel naprędce porobił bity,
    i pozostało nam czekać na zaszczyty"

  • 17. Data: 2010-09-17 06:21:33
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'pz'
    Wpis z dnia 16-09-2010:

    > Witam.
    >
    > Czytałem parę razy, że nie da się skutecznie zablokować zapisywania
    > obrazków ze strony. Zawsze wystarczyło wyłączyć tego głupiego Java
    > Scripta i tyle. A tu wyłączyłem i nadal nie mogę zapisać (logo, góra-lewa).
    >
    > http://administrator24.pl/
    >
    > Nie mam nic wspólnego ze stroną, znalazłem przypadkiem, więc proszę jej
    > nie komentować. Nie spamuję ani nie próbuję jej rozwalić :) - po prostu
    > ciekawi mnie jak to jest zrobione, bo może też bym se tak zrobił.

    Firefox + Web Developer = wszystkie obrazki Twoje

    --
    TomaSz.

  • 18. Data: 2010-09-17 07:31:08
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    pz <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    prostu
    > ciekawi mnie jak to jest zrobione, bo może też bym se tak zrobił.

    Zupełnie nie znam FF ale teraz tak patrzę:
    Narzędzia>Informacje...>Media a tam podgląd.

    Andrzej.

  • 19. Data: 2010-09-17 07:39:46
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-17 01:08, pz pisze:
    > Tylko po co w takim razi to URIs wspomniane wyżej?

    Po to choćby, by zmniejszyć ilość żądań http. No ale to nie jedyny powód.

    --
    Peter

  • 20. Data: 2010-09-18 17:11:16
    Od: Mateusz <m...@v...pl>