  • 1. Data: 2010-04-16 06:12:59
    Temat: za bardzo rozbudowany katalog windows
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Witam
    Jeśli napisałem na złe forum to przepraszam z góry

    jest windows xp home +sp3 + wszystkie aktualizacje
    na jednym z komputerów zajmuje aż 15 giga, jak odkryje wszystkie pliki
    zaznacze w nim katalogi i pliki i sprawdze ile zajmuje to wychodzi około
    5 giga. usunąłem wszystkie punkty przywracania systemu poprzez
    "oczyszczanie dysku". przywracanie systemu jest włączone i ustawione na 5%.

    ma ktoś może pomysł co zajmuje 10 giga - co to jest i czy można do
    usunąć...

  • 2. Data: 2010-04-16 06:56:28
    Temat: Re: za bardzo rozbudowany katalog windows
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hq8v59$o9v$...@n...onet.pl...
> [...]
    > dysku". przywracanie systemu jest włączone i ustawione na 5%.
    >
    > ma ktoś może pomysł co zajmuje 10 giga - co to jest i czy można do usunąć...

    Wymień zasilacz.

  • 3. Data: 2010-04-16 07:07:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 08:12:59 +0200, Dominik napisał(a):

    > Jeśli napisałem na złe forum to przepraszam z góry
    Owszem, na złe. Pisz na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    > jest windows xp home +sp3 + wszystkie aktualizacje
    > na jednym z komputerów zajmuje aż 15 giga,
    Przetrzep dysk szukając dużych plików. Zwróć uwagę na hiberfil i pagefile.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-16 12:09:53
    Od: jg <j...@f...pl>

> [...]

    > na jednym z komputerów zajmuje aż 15 giga, jak odkryje wszystkie pliki
    > zaznacze w nim katalogi i pliki i sprawdze ile zajmuje to wychodzi około

    1.pliki ukryte i systemowe tez liczysz?
    2.przelec dysk jakims checkdisk'iem, moze jakies lost clustery masz.

    --
    jg

  • 5. Data: 2010-04-16 14:42:43
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w
    wiadomości news:hq8v59$o9v$3@news.onet.pl...
    > ma ktoś może pomysł co zajmuje 10 giga - co to jest i czy można do
    > usunąć...

    Wywal z \Windows wszystkie $NtUninstallKBxxxxxx, zbędne Ci to.
    Przem

  • 6. Data: 2010-04-16 16:48:28
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    jg pisze:

    > 1.pliki ukryte i systemowe tez liczysz?
    > 2.przelec dysk jakims checkdisk'iem, moze jakies lost clustery masz.

    1. ukryte pliki odsłoniłem i mimo to różnica jest ponad 10 giga
    2. robiłem scandisk dysku c, nic nie pomogł

  • 7. Data: 2010-04-16 16:49:14
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Przemek pisze:
    > Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w
    > wiadomości news:hq8v59$o9v$3@news.onet.pl...
    >
    > Wywal z \Windows wszystkie $NtUninstallKBxxxxxx, zbędne Ci to.
    > Przem

    to nic nie daje, ponieważ jak zaznacza wszystkie katalogi nawet $nt...to
    ogółem zajmuje wszystko 5 giga, a jak wyjde z katalogu windows i
    sprawdze tylko ten to pokazuje ze zajmuje on 15 giga

  • 8. Data: 2010-04-16 19:56:33
    Od: "Jacek S." <b...@s...pl>

    Dominik" <"dominikz1983[usun_to] wrote:

    NTG
    Weź się przejdź z tym problemem tu: ms-news.pl.windowsxp.
    --
    Jacek S.