  • 1. Data: 2010-06-15 08:17:44
    Temat: zagadka
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Posiadam tv plazmowy kx-p42s10e i odbiornik PVR Philips C+. Gdy używam pilota do
    PVR w ciągu dnia (słońce, chmury, zaciągnięte rolety), lub wieczorem przy
    włączonym świetle żarówek to zgrzytam zębami na działanie tego pilota. Czasem
    kilka razy trzeba nacisnąć przycisk by zadziałał, a czasem działa jakbym
    nacisnął inny np. naciskam prog a uruchamia się ulubione. I tak się dzieje do
    momentu gdy włączę świetlówki w oświetleniu głównym pokoju - nie ważne w dzień
    czy w nocy. Od tej chwili pilot działa normalnie, tak jak powinien.
    I co wy na to?
    Irek

  • 2. Data: 2010-06-15 08:22:14
    Temat: Re: zagadka
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    irek wrote:
    > I co wy na to?

    kiepski filtr podczerwieni w telewizorze przy odbiorniku ired

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-06-15 08:25:37
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 10:22, VSS pisze:

    > kiepski filtr podczerwieni w telewizorze przy odbiorniku ired

    Tv i pilot do niego działa OK, problem jest ze sterowaniem PVR Philipsa.
    Irek

  • 4. Data: 2010-06-15 08:46:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *irek* napisał(-a):

> [...]
    > pilota do PVR w ciągu dnia (słońce, chmury, zaciągnięte rolety), lub
    > wieczorem przy włączonym świetle żarówek to zgrzytam zębami na

    Sprawdź jak będzie się zachowywał przy skierowaniu na przeciwległą
    ścianę

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-06-15 09:02:12
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 10:46, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Sprawdź jak będzie się zachowywał przy skierowaniu na przeciwległą ścianę

    W zasadzie tak samo; mam również zaklejony pergaminem odbiornik ir w PVR i to w
    minimalnym stopniu polepsz działanie pilota
    Irek

  • 6. Data: 2010-06-15 09:03:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    irek pisze:

    > Tv i pilot do niego działa OK, problem jest ze sterowaniem PVR Philipsa.
    > Irek

    a ktoś tu udowadnia, że to co daje cyfra pracuje bez zarzutu...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-06-15 09:11:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a ktoś tu udowadnia, że to co daje cyfra pracuje bez zarzutu...

    Jeśli nie rozumiesz co czytasz, to chciaż się tym nie chwal.

  • 8. Data: 2010-06-15 09:13:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pawell32 pisze:

    > a ktoś tu udowadnia, że to co daje cyfra pracuje bez zarzutu...

    jasne, bo to wina świetlówek nie dekodera..

  • 9. Data: 2010-06-15 09:14:25
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 15 Jun 2010 10:25:37 +0200, irek napisał:

    > Tv i pilot do niego działa OK, problem jest ze sterowaniem PVR Philipsa.

    A nie jest tak, że ten TV ma regulacje jasności w zależności od oświetlenia?
    Możliwe że PWM sterujące jasnością, ma taką częstotliwość, że zakłóca prace IR
    (kiepski filtr).

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 10. Data: 2010-06-15 09:19:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jasne, bo to wina świetlówek nie dekodera..

    LOL
    Nawet jednego prostego zdania nie zrozumiałeś.
    A pyszczysz jakbyś wszystkie rozumy pojadł.