  • 11. Data: 2011-08-03 12:44:30
    Temat: Re: zakup i zwrot
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > nie prawda...
    > nie możesz sprawdzić właściwości towaru nie odpakowując
    > go...
    > ma być zapakowany z powrotem i nie nosić śladów używania.

    Fakt, rozpędziłem się lekko :-). Uprościłem sytuację,
    otwarcie opakowania np. programu lub nagranego nośnika
    audio/video zamyka drogę do takiego zwrotu :-).

  • 12. Data: 2011-08-04 05:48:35
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> napisał(a):

    >Fakt, rozpędziłem się lekko :-). Uprościłem sytuację,
    >otwarcie opakowania np. programu lub nagranego nośnika
    >audio/video zamyka drogę do takiego zwrotu :-).

    Najlepszym przykladem jest np. wypakowanie
    przedmiotu z tzw. blistra.

  • 13. Data: 2011-08-04 12:40:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kell a wrote:

    > Najlepszym przykladem jest np. wypakowanie
    > przedmiotu z tzw. blistra.

    blister należy otworzyć w sposób maksymalnie nie niszczący wtedy można
    przedmiot wsadzić i zakleić.

  • 14. Data: 2011-08-04 12:55:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > blister należy otworzyć w sposób maksymalnie nie niszczący wtedy można
    > przedmiot wsadzić i zakleić.

    Aha, rozumiem, że gdybyś dostał taki towar wysyłkowo jako pełnoprawny i
    pełnowartościowy przyjął być bez zająknięcia?

  • 15. Data: 2011-08-04 13:01:59
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >blister należy otworzyć w sposób maksymalnie nie niszczący wtedy można
    >przedmiot wsadzić i zakleić.

    To jest ogolnie powtarzana regulka o rozpakowywaniu nie noszacym sladow
    uzycia. W przypadku blistra nie da sie go otworzyc bez takich sladow
    (tak. jak np. pudelka z tv)

  • 16. Data: 2011-08-04 13:06:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości

    > To jest ogolnie powtarzana regulka o rozpakowywaniu nie noszacym sladow
    > uzycia. W przypadku blistra nie da sie go otworzyc bez takich sladow
    > (tak. jak np. pudelka z tv)

    Ale to już problem sprzedawcy - niech sobie zamawia towar w innych
    opakowaniach.

  • 17. Data: 2011-08-04 13:53:36
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-08-2011 o 23:15:14 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Jeśli kupujesz przez internet to tak, nawet trochę dłużej.

    Wskaż przepis, który mówi, że jest więcej niż 10 dni.

  • 18. Data: 2011-08-04 14:02:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wskaż przepis, który mówi, że jest więcej niż 10 dni.

    HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
    Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie został.

  • 19. Data: 2011-08-04 15:08:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale to już problem sprzedawcy - niech sobie zamawia towar w innych
    > opakowaniach.

    Hehehe, kolejny raz dostaniesz w woreczku, nie będziesz miał problemu z
    'blisterem'

  • 20. Data: 2011-08-04 15:59:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Hehehe, kolejny raz dostaniesz w woreczku, nie będziesz miał problemu z
    > 'blisterem'

    Osobiście nie widzę różnicy, nawet bym wolał np. w kartoniku.
    Te blistery tylko mnie wkurzają zawsze, z reguły sobie ręce poharatam, zanim
    się dobiorę do ich działalności.