  • 21. Data: 2011-08-04 18:44:50
    Temat: Re: zakup i zwrot
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-08-2011 o 16:02:24 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
    > Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie
    > został.

    Masz rację, ale to jest pewien wyjątek, i nie można liczyć na niego.
    Jeszcze się nie spotkałem z brakiem takiej informacji..

  • 22. Data: 2011-08-05 06:31:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 13:37, Kell a pisze:

    > Gosc pisal o aktywowanym windowsie a nie pouzupelnianych
    > gwarancjach czy poinstalowanych programach. Nalezaloby
    > troche rozrozniac.
    nie.
    Gość pisał o tym, ze gro klientów wybiera MM/real/itp, bo jakby co to
    towar oddamy. Każdy sklep może przyjąć towar od klienta, bo tak stanowi
    prawo. Niestety prawo nie nic nie wspomina _co potem z towarem_,
    natomiast domyślnie w sklepie kupujemy towary _fabrycznie nowe_ a zwroty
    takimi nie są. W niewielu przypadkach da sie udowodnić ze ów towar był
    używany. W przypadku laptopa, da sie. TV - może mieć 300godzin bo w
    sklepie go wygrzewali..

    ToMasz

  • 23. Data: 2011-08-05 07:57:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Masz rację, ale to jest pewien wyjątek, i nie można liczyć na niego.
    > Jeszcze się nie spotkałem z brakiem takiej informacji..

    A ja praktycznie się z taką informacją nie spotykam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 24. Data: 2011-08-10 21:32:04
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 02 Aug 2011 20:50:59 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >MM przyjmuje zwroty, jeśli odrazu kupisz towar za te pieniądze lub droższy.

    nie do konca jest to prawda, dostajesz fakture ze zwrotem, ktora
    nastepnie mozesz wymienic na nowy/inny towar w MM (w tej ceniu lub
    drozszy - of course po doplacie). Kasiory nie dostaniesz do reki. No
    chyba ze bedziesz udowadnial, ze .....(tu wpiszcie wasze pomysly).

    --
    ThinkXtra

  • 25. Data: 2011-08-13 16:10:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2011 23:32:04 +0200, a...@p...pl wrote:

    >nie do konca jest to prawda, dostajesz fakture ze zwrotem, ktora
    >nastepnie mozesz wymienic na nowy/inny towar w MM (w tej ceniu lub
    >drozszy - of course po doplacie). Kasiory nie dostaniesz do reki.

    Mnie się raz udało. Ale to była mysz do komputera za niecałe 100 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280