  • 1. Data: 2011-10-13 12:45:38
    Temat: zakup renault laguna II FL 2006r
    Od: "ATT" <d...@g...pl>

    Witam!

    Przymierzam się do zakupu RENAULT LAGUNA II FL2,0 16V ESPERIENCE 2006r
    z silnikiem 2.0 benzyna
    135 KM (99 kW)

    przebieg 150tys I wlasciciel sprzedaje salon renault.

    Na co należałoby zwrocić uwge przy zakupie takiego auta
    cena to ok 27tys.

    Przebieg wydaje się dosyc realny, bo większc z tego rocznika ma ponizej 80k
    :)
    w co i tak nie wieże, stan auta bardzo dobry, twierdzą ze nie bity.

    Co lubi siadac w lagunach na co proponujecie zwracac uwagę.

    W tym przedziale cenowy auta podobnej klasy raczej kupic się nie da
    stad decyzja na renault laguna, a i chyba nie jest tak, ze czesci jakos
    specjalnie
    drogie, tym bardziej ze uzywanych jest sporo na rynku.

    pozdrawiam i dziękuje za opinie

  • 2. Data: 2011-10-13 19:39:31
    Temat: Re: zakup renault laguna II FL 2006r
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-13 12:45, ATT pisze:

    > W tym przedziale cenowy auta podobnej klasy raczej kupic si? nie da
    > stad decyzja na renault laguna, a i chyba nie jest tak, ze czesci jakos

    Da się, ale rok-dwa starszego ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-10-13 21:14:45
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

> [...]

    > specjalnie
    > drogie, tym bardziej ze uzywanych jest sporo na rynku.

    Miałem podobny dylemat, ale celowałem w 2,0 T.
    Podstawowa sprawa to znaleźć egzemplarz bez dzwona - tam pół auta jest z
    plastyku, miernikiem lakieru nie podejdziesz. Można po VIN sprawdzić w
    reno historie. Auta bez udokumentowanej historii bym w ogóle nie brał
    pod uwagę.
    A na co zwracać uwagę:
    - zawieszenie (choć i tak będziesz robił je nonstop),
    - skrzynia biegów,
    - elektronika/elektryka,
    - we wnętrzu z plastyków złazi gumowe poszycie - brzydko to wygląda.
    Ja zrezygnowałem, choć prawie dałem zaliczkę:)

    Kolega pracujący w Reno na Puławskiej w DC mi odradził. Stwierdził, że
    ładne auto, dobrze się jeździ, ale zbyt często trzeba w nie inwestować.

    M.

  • 4. Data: 2011-10-13 22:22:14
    Od: "tumek_pl" <t...@g...pl>

    >w co i tak nie wieże, stan auta bardzo dobry, twierdzą ze nie bity.

    u mnie przy megane II rok 2008 tez twierdzili ze nie bita, potem okazalo sie
    ze bita ale lekko prawy przód, jednakże jak na salon -takie kłamstewka to
    wstyd. Faktycznie dwa przednie błotniki masz z plastiku... w renówkach
    bedzie sie psuła elektronika, bardziej patrz na silnik - polecam benzynowe
    1,6 odradzam dizla ze wzgledu na koszta. Zawieszenie bedzie sie psuło jak w
    każdym, renault kusi wyposazeniem nie spotykanym w odpowiedniej półce
    cenowej fakt , wiecej jest plusów niż minusów no chyba ze masz wyjatkowego
    pecha i nabedziesz pechowy egzemplarz :-)

    tumek

  • 5. Data: 2011-10-14 00:45:28
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    ATT <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > specjalnie
    > drogie, tym bardziej ze uzywanych jest sporo na rynku.

    Kup rok starszego Vel Satisa 3.5 :)
    dramatycznie lepszy

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-10-14 09:42:22
    Od: "ATT" <d...@g...pl>

> [...]
    > cenowej fakt , wiecej jest plusów niż minusów no chyba ze masz wyjatkowego
    > pecha i nabedziesz pechowy egzemplarz :-)

    dzięki wszystkim za podpowiedzi

    moze nie będe maił pecha :)

  • 7. Data: 2011-10-14 12:07:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/10/2011 21:22, tumek_pl wrote:

    > u mnie przy megane II rok 2008 tez twierdzili ze nie bita, potem okazalo
    > sie ze bita ale lekko prawy przód, jednakże jak na salon -takie
    > kłamstewka to wstyd. Faktycznie dwa przednie błotniki masz z plastiku...

    Wystarczy, że nikt stłuczki nie zgłosił, skąd renault miało by ją w
    papierach?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2011-10-14 14:47:06
    Od: "ATT" <d...@g...pl>

    > Wystarczy, że nikt stłuczki nie zgłosił, skąd renault miało by ją w
    > papierach?

    o tym odrazu pomsyalem, jak z pracownikem salonu renault rozmawialem :)\
    bo to salon sprzedaje, ale przeciez oni tez kombinują

  • 9. Data: 2011-10-19 08:33:52
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Użytkownik "ATT" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sie

    Elektronika w Lagunie po 2003r juz sie nie psuje. Tzn. może coś tam kiedys
    komuś się wysypie, ale nie ma seryjnych powtarzalnych awarii.
    Zawieszenie jest dosyc trwałe, na pewno dużo trwalsze niż w Passatach itp.
    Dobre części kosztują po kilkadziesiąt zł. (sworzeń, łącznik, końcówka).