  • 1. Data: 2024-01-26 23:14:29
    Temat: zapytanie - drukarka 3D
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Chciałbym kupić Bambu Lab X1 Carbon Combo. Jak widzę dostawa 30 szt. ma
    być w luty. Czy robiąc teraz zamówienie otrzymam sprzęt z tej dostawy ?

    Piotr Anacik

    MACHINERIA
    94-251 Łódź
    ul. Omłotowa 12/14
    NIP 7291593852

  • 2. Data: 2024-01-26 23:21:10
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Chciałbym kupić Bambu Lab X1 Carbon Combo. Jak widzę dostawa 30 szt. ma
    > być w luty. Czy robiąc teraz zamówienie otrzymam sprzęt z tej dostawy ?

    Szklana kula właśnie się stłukła, a fusów od kawy brak, bo piję
    rozpuszczalną ;)

  • 3. Data: 2024-01-26 23:23:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Szklana kula właśnie się stłukła, a fusów od kawy brak, bo piję
    > rozpuszczalną ;)

    bardzo dowcipne...
    Pomyliłem się. A posta skasować nie idzie.

  • 4. Data: 2024-01-26 23:36:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 26 stycznia 2024 o 23:14:34 UTC+1 sundayman napisał(a):
> [...]
    >
    > Chciałbym kupić Bambu Lab X1 Carbon Combo. Jak widzę dostawa 30 szt. ma
    > być w luty. Czy robiąc teraz zamówienie otrzymam sprzęt z tej dostawy ?

    Fajnie ze sie przedstawiłeś itp.

  • 5. Data: 2024-01-27 10:06:49
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    > Fajnie ze sie przedstawiłeś itp.
    Co w tym dziwnego?
    Normalni ludzie wysyłając zapytania o cokolwiek dają swoje namiary.

    Tutaj nie zamierzał kolega "sundayman" zapewne się
    przedstawiać ale tak to już z newsami że nie da się cofnąć ani
    skasować wiadomości.

    Jego e-mail jest prawdziwy i 3 pozycja z zapytania o jego
    adres @ w google już prowadzi do danych firmy...
    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2024-01-27 10:31:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 23:23, sundayman pisze:
    > A posta skasować nie idzie.

    Od czego to zależy? Od czytnika, od serwera grupy? Z tego co pamiętam to
    w OE można było, ale wtenczas moim serwerem była Neostrada.
    Teraz w TB nie widzę nawet funkcji CANCEL.

    Robert

  • 7. Data: 2024-01-27 11:20:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2024 o 10:06, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Jego e-mail jest prawdziwy i 3 pozycja z zapytania o jego
    > adres @ w google już prowadzi do danych firmy...

    Kiedyś tak było :) Od paru lat, googleboty i inne boty/harvestery nie
    zaglądają do usenetu. Podać tutaj dane, to tak jak zapisać w kominie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-01-27 11:30:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Od czego to zależy? Od czytnika, od serwera grupy?

    Korzystam z tego samego serwera (news.icm.edu.pl). Kasować nigy nie
    miałem potrzeby, ale supersedes, to i owszem. Działa bez problemu.
    Czyli kasowanie też idzie zrobić.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2024-01-27 11:41:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Od czego to zależy? Od czytnika, od serwera grupy? Z tego co pamiętam to
    > w OE można było, ale wtenczas moim serwerem była Neostrada.
    > Teraz w TB nie widzę nawet funkcji CANCEL.

    No właśnie, też jej nie mogę znaleźć a kiedyś chyba widziałem. Przy czym
    aby to mogło zadziałać jak już artykuł w świat pójdzie to podczas
    wysyłania musiałby Cancel-Lock zostać dodany. I w twoim artykule jest,
    więc konsekwentnie powinna być opcja do cancel'owania. No ale mówisz, że
    nie ma. U mnie w TB też nie ma, szukałem, AI pytałem, nic nie znalazłem.
    A do tego u mnie, z tego co wiem, Cancel-Clock'a nie dodaje. Ten sam
    czytnik, ten sam serwer, nie wiem o co chodzi. Może jakieś rozszerzenie,
    ale oczywiście jakoś nie udaje mi się znaleźć. Jak masz czas to szukaj w
    kierunku Cancel-Lock'a.

  • 10. Data: 2024-01-27 11:50:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.01.2024 o 11:41, io pisze:

> [...]
    > czytnik, ten sam serwer, nie wiem o co chodzi. Może jakieś rozszerzenie,
    > ale oczywiście jakoś nie udaje mi się znaleźć. Jak masz czas to szukaj w

    A teraz jest u mnie Cancel-Lock i pod prawym klawiszem w menu mam
    "Wycofaj wiadomość".