  • 31. Data: 2024-01-27 23:14:24
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Obawiam się, że zły adres :/ Nigdy wcześniej nie miałem żadnej drukarki.
    > Działa dobrze, za namową kolegi kupiłem PETG, startowe PLA prawie
    > zużyłem poza czarnym, który się przycina. Podajnik działa, wifi działa,
    > pierdoły do druku wysyłam z jakiegoś ichniego programiku za pomocą
    > laptoka. I to chyba tyle na razie :>

    Brak uwag to też informacja pozytywna w sumie.

  • 32. Data: 2024-01-27 23:19:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/01/2024 22:17, sundayman wrote:
    > Na przykład ?

    Prusa XL?

    > Któryż to Voron byłby konkurentem ?

    Taki jaki sobie dobierzesz. One są parametryzowane.

    > Nie czepiam się, bo jestem zachwycony bambusem ale twierdzenie, że
    > ludzie kupują bo jest "moda" to wymysł.

    Możesz tak uważać, poczekamy jak się będą sprawować. Ender też miał być
    bezawaryjny i "wcale nie kupiłem dla mody" a potem lądowało to barachło
    u mnie na stole.

    Nie życzę nic złego. Jestem cieka wtylko jak się to rozwinie.
    Najzwyczajniej na grupach 3D na Face pojawiło się zjawisko "Cześć. Jaką
    dru...." "Bamboo,bamboo,bamboo". Obserwuję z ciekawością.

  • 33. Data: 2024-01-27 23:21:26
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 27.01.2024 23:10, sundayman wrote:

    > Oprócz ich i mnie to właściwie nie bardzo jest tu ktoś zbliżony do
    > informatyki/elektroniki.
    > Do mnie nikt nie przychodzi - więc tylko oni zostają :)

    Ale to (właśnie sprawdziłem) było w marcu 2019r. Byłeś tam już wtedy?

    --
    Mirek.

  • 34. Data: 2024-01-28 01:56:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ale to (właśnie sprawdziłem) było w marcu 2019r. Byłeś tam już wtedy?

    Zasadniczo z przerwami jestem jakoś od 1991 :)
    Najpierw jako przydupas prezesa spółki, która tu siedziała, potem
    różnie, a z własnym interesem to jakoś z 10 lat będzie...
    Właśnie się przeraziłem, że nie mogę sobie dokładnie przypomnieć :)

  • 35. Data: 2024-01-28 02:05:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Prusa XL?

    Noooo... Z 2 extruderami i zmontowana to już 14.900
    To jednak 2x drożej.

    Ale trzeba przyznać, że lepsze 2 osobne niż jak w tym bambusie - wymiana
    w trakcie.

    > Możesz tak uważać, poczekamy jak się będą sprawować. Ender też miał być
    > bezawaryjny i "wcale nie kupiłem dla mody" a potem lądowało to barachło
    > u mnie na stole.

    Chyba nie ma "bezaawaryjnej drukarki 3D". No nie ma cudów. W bambusie
    jest niestety problem z wymianą tego i owego z powodu kiepskiego
    dostępu. Trzeba się narozkręcać...

    > Nie życzę nic złego. Jestem cieka wtylko jak się to rozwinie.

    No powiem ci, że ten Prusa XL wygląda ciekawie. Przyjrzę mu się.
    Drukowanie w kolorze to mam w dudzie, bardzie mi potrzeba materiału
    podporowego. To jednak 2 osobne extrudery szybciej będą drukować niż te
    podmianki bambusowe.

    Popatrzę sobie. Może jeszcze wyjdzie na twoje :)

  • 36. Data: 2024-01-28 02:17:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Prusa XL?

    Takie znalazłem teraz porównanie.

    https://www.youtube.com/watch?v=NwiaUSRKAl4

    I bądź tu mądry.

  • 37. Data: 2024-01-28 14:46:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 27 stycznia 2024 o 18:40:17 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Tobie mogę pierdnąć w nos :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>