  • 1. Data: 2012-03-07 12:02:36
    Temat: zaraz mnie coś strzeli...
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden
    gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś
    mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi
    lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów... samochód zaczał
    palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3
    gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja?

  • 2. Data: 2012-03-07 12:08:54
    Temat: Re: zaraz mnie coś strzeli...
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    odpala po
    > nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4...

    pewnie kompresji brak. chwile pochodzi, uszczelni się olejem i "działa"

  • 3. Data: 2012-03-07 12:12:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/07/2012 12:02 PM, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy
    > zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na

    Zmierz sprężanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-07 13:00:10
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jj7f8c$4n7$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po
    > 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja

    Nie bluzgaj

  • 5. Data: 2012-03-07 13:19:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin identifikator: 20040501

    > rano jak się go odpala po nocy
    > zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na
    > 4... co do chuja?

    Brak kompresji, nieszczelność w dolocie blisko głowicy (przedmuch przez
    uszczelkę?), nieszczelność w wydechu blisko głowicy (pęknięty kolektor?).

  • 6. Data: 2012-03-07 14:00:10
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie bluzgaj

    przepraszam

  • 7. Data: 2012-03-07 14:51:23
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Brak kompresji, nieszczelność w dolocie blisko głowicy (przedmuch przez
    > uszczelkę?), nieszczelność w wydechu blisko głowicy (pęknięty kolektor?).

    swap - jak nic :)

    grzech
    626

  • 8. Data: 2012-03-07 17:10:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy
    > zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na
    > 4... co do chuja?

    Może zbiera ci się płyn w 1 cylindrze (UPG puszcza).

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 9. Data: 2012-03-07 17:15:22
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    U mnie był to objaw walniętej uszczelki pod głowicą. Zawsze po dłuższym
    postoju auto nie paliło na jeden cylinder. Po odpaleniu ciśnienie
    wypychało płyn w układ i jakoś auto działało. Po zgaszeniu płyn znowu
    dostawał się do środka zalewając świecę.

    Trwało to ok 2 lat i tak jeździłem - problem nie był szczególnie
    dokuczliwy. Płyn nie ginął w wielkich ilościach, innych problemów nie
    było. Dopiero po tym czasie gdzieś na trasie silnik zaczął się grzać i
    zniknął płyn.
    Po ściągnięciu głowicy było świetnie widać miejsce nieszczelności, która
    powodowała nierówną pracę po postoju - było bardzo małe.
    Piotr