  • 1. Data: 2013-01-04 18:52:16
    Temat: zbiornik spryskiwacza SC900
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktos mnie oświecić jaki zbornik spryskiwacza siedzi w seicento 900?
    bo są dwa rodzaje, z jedną i z dwiema pompkami...

    a czy może Ktoś widział gdzieś w internecie takie małe zaworki zapobiegające
    cofaniu się płynu w przewodach?

    no i jak zwylke, od 15 sroga zima, jaki płyn zakupić? do tej pory za każdym
    razem jak coś kupiłem to zamarzał...

  • 2. Data: 2013-01-04 19:49:20
    Temat: Re: zbiornik spryskiwacza SC900
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 18:52:16 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > może Ktos mnie oświecić jaki zbornik spryskiwacza siedzi w seicento 900?
    > bo są dwa rodzaje, z jedną i z dwiema pompkami...

    Zależy czy masz tylną wycieraczkę ze spryskiwaczem.
    Zawsze możesz kupić taki z dwiema pompkami i jednej nie podłączyć.

  • 3. Data: 2013-01-04 22:31:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 04.01.2013 18:52, identyfikator: 20040501 wrote:
    > no i jak zwylke, od 15 sroga zima, jaki płyn zakupić? do tej pory za
    > każdym razem jak coś kupiłem to zamarzał...

    W biedrze aura nano.

  • 4. Data: 2013-01-04 22:43:13
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-04 22:31, neoniusz wrote:

    > W biedrze aura nano.

    Ale tylko Organiki, omijać z daleka ten produkcji akwawit-polmos.

  • 5. Data: 2013-01-04 22:59:28
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > no i jak zwylke, od 15 sroga zima, jaki płyn zakupić? do tej pory za każdym razem
    > jak coś kupiłem to zamarzał...

    Dolej metylu, nie bedzie zamarzal.

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-05 12:04:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *szufla* napisał(-a):

    > Dolej metylu, nie bedzie zamarzal.

    Żeby jeszcze był tak powszechnie dostępny...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2013-01-05 18:39:32
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Izydor" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tylko Organiki, omijać z daleka ten produkcji akwawit-polmos.

    Zgadzam się.
    Mam ten z "polmosu" - strasznie śmierdzi dyktą i do tego skuteczność znikoma
    (zamarza na szybie).

    --
    pozdrawiam,
    Leszek Kowalski

  • 8. Data: 2013-01-05 22:17:48
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-05 18:39, Leszek Kowalski wrote:
    > Zgadzam sie.
    > Mam ten z "polmosu" - strasznie ?mierdzi dykt? i do tego skuteczno?ae znikoma
    > (zamarza na szybie).

    Jak jest zimno to zamarza, jak jest ciepło to się rozmazuje. Syf i tyle.