  • 11. Data: 2011-02-01 18:37:38
    Temat: Re: zdalnie sterowany telewizor
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Samsungi np: serii b650 mają wejście rs'a niestety nic nie wiem na temat
    jego obsługi byćmoże się da.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-02-01 19:12:50
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 09:21, Paweł pisze:

    > Oczywiście
    > Np. Samsung LExxC650 z usługą Internet@TV. W
    > środku jest komputer na który można pisać
    > aplikacje (widgety). Zobacz http://tvwidget.pl/
    > Telewizor potrafi wyświetlać filmy HD
    > pobierane z sieci, strony WWW itp.
    > Sterowanie przez LAN w tym wypadku wydaje się
    > dość prymitywną funkcją.

    LOL Masz taki TV? Napisałeś jakiś widget i go
    uruchomiłeś? Próbowałeś obejrzeć jakąś stronę WWW?
    Czy tylko skopiowałeś opis produktu z jakiegoś
    sklepu?

    Żeby nie było, jestem posiadaczem takiego
    klocka, z tym, że serii B. Internet@TV
    sprowadza się do obsługi Youtube i (bardzo
    kulawej) obsługi protokołu DLNA. Nie wspominam
    o pierdołach typu pogoda czy wiadomości.
    Natomiast o (komfortowym) oglądaniu np. filmów
    z domowego dysku sieciowego możesz zapomnieć.
    Taki wynalazek jak Samba nie istnieje dla
    Samsunga choć sam TV oparty jest o linuxa.

    JK

  • 13. Data: 2011-02-01 20:22:31
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2011-02-01 15:56, AS pisze:
    > Użytkownik "Albercik"<n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przypomniałem sobie, ze chyba niektóre Sharpy mają wejście RS-232. W
    > pierwszej z brzegu instrukcji obsługi ściągniętej ze strony producenta
    > (LC-40LE820E) jest tabelka z opisem komend dostępnych przez ten interfejs
    > oraz format komunikacji.

    Mam takowego Sharpa (LC-37DH65E), ba, nawet zrobiłem sobie małe
    urządzonko rozszerzające funkcjonalność pilota (wetknięte w USB
    w celu zasilania, z własnym odbiornikiem podczerwieni).
    Działa ślicznie, ale...
    ...nie spełnia wymagania "milczenia TV na sygnał z pilota".
    Nie znalazłem sposobu, aby to wyłączyć (choć specjalnie nie
    szukałem, nie było mi potrzebne).

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 14. Data: 2011-02-01 20:30:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Feb 2011 21:22:31 +0100, MKi wrote:
    >Działa ślicznie, ale...
    >...nie spełnia wymagania "milczenia TV na sygnał z pilota".
    >Nie znalazłem sposobu, aby to wyłączyć (choć specjalnie nie
    >szukałem, nie było mi potrzebne).

    Kawalek czarnej tasmy klejacej :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-02-01 20:45:18
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > LOL Masz taki TV? Napisałeś jakiś widget i go uruchomiłeś?

    Mam LE32C650.
    Napisałem i uruchomiłem przynajmniej jeden widget.

    >Próbowałeś obejrzeć jakąś stronę WWW?

    Tak.
    Jednak są pewne ograniczenia dotyczące uruchamiania skryptów JS i flash.

    Paweł

  • 16. Data: 2011-02-01 21:46:54
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 21:45, Paweł pisze:

    > Mam LE32C650.
    > Napisałem i uruchomiłem przynajmniej jeden
    > widget.

    Dasz namiary skąd można go pobrać?

    > Tak.

    W jaki sposób?

    JK

  • 17. Data: 2011-02-02 07:29:17
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Dasz namiary skąd można go pobrać?

    Dla telewizorów "C" z 2010 wszystko co potrzebne jest tu:
    http://www.samsungdforum.com/

    Dla telewizorów "B" środowisko do tworzenia widgetów jest tu:
    http://connectedtv.yahoo.com/developer/

    Telewizor ma przeglądarkę.
    Nie obsługuje myszki i klawiatury. Jednak statyczną stronę WWW potrafi
    wyświetlić. Telewizory z 2011 z funkcją SmastTV mają mieć bardziej
    rozbudowane możliwości w tym zakresie.

    Paweł

  • 18. Data: 2011-02-04 23:19:48
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym wykorzystać kilka przycisków z pilota do obsługi komputera, w
    > zasadzie tylko przyciski do obsługi menu. Pozostałe sygnały z pilota
    > rejestrował by komputer i przekazywał po kablu do TV. Zapewne wprowadzi to
    > opóźnienia, ale to nie problem, bo to tylko by była praca w szczególnych
    > sytuacjach(obsługa wyjątku, jak np domofon do drzwi)

    a może lepiej zainwestować w jakiś lepszy pilot uniwersalny i część
    przycisków przypisać do tv a część do komputera?